Jump to content
Annons

Hur jämföra priser


Fredrika

Recommended Posts

Jag tänker köpa midiklaviaturen CME UF5 eller liknande aftertouchklaviatur med mod/pitchhjul och försöker hitta lägsta möjliga pris. Tyvärr funkar inte pricerunner på en sån sak verkar det som.

Finns det någon prisjämförarsökfunktion på nätet för musikinstrumentt? Jag kan tänka mig att köpa från Tyskland eller Storbritannien eller Frankrike eller varifrån som helst i EU.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tror inte att du tjänar så mycket på att leta i övriga EU i det här fallet. UF5 går att hitta för 1995:- här hemma, exempelvis hos emusic.se och halmenmusik.se som båda bjuder på frakt vid köp över 2000:- (du får väl beställa en kabel eller så också...) Kollar man Thomann, Musik-Produktiv, Turnkey och andra europeer så är priset i stort sett detsamma (199 euro och 165 pund, respektive), men frakt tillkommer ju då också.

Hoppar du upp till någon av de större modellerna UF-6-8 kan det nog vara möjligt att tjäna en del på utrikes köp dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack ska ni ha! Jag har kollat runt en på de olika länkarna Grahn tipsade om och det är som the bonzo dog säger, att man inte får det billigare från utlandet precis, så jag följer :musiks råd. Passar på att köpa en ny sångmikrofonkabel så blir det fraktfritt. Det blir det förresten ändå för jag ska låta en bekant som ändå ska köpa stativ beställa den åt mig.😉

Tack alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...