precisionsound (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Hej! Nu så har ni chansen att handla vad ni vill med 25% rabatt hos Precisionsound. Rabattkupongen ni ska använda vid checkout är : “SUMMERSALE” Erbjudandet gäller till 20 Augusti. Mvh Precisionsound
Linus Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Mycket trevligt! Borde bli omkring 400 spänn för Nordic Upright Piano om jag inte räknar fel? 🙂
joachime Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Riktigt intressant, kanske äntligen ska slå till på ett samplat piano (till skillnad från flygel) då. Men borde inte den här tråden ligga under nyheter? 🙂
precisionsound (oregistrerad) Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 De var där jag trodde den skulle hamna också efter att ha postat den som ett nyhets tips. 😉 Mvh Lars
Stolle Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 Sådärja! Nu sitter man och laddar ner sitt nyinköpta UprightPiano. 😄 Attans vad roligt detta skall bli! Hade jag haft mer pengar än vad jag visste vad jag skulle göra av med så skulle jag köpt "Demonic Voices". Grymt rolig idé! Vilka artister är med på den? /Kristoffer
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.