zutztrutz Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Hejsan svejsan, har lite tråkigt och är inte trött nog för att leka med John Blund än, så. Jag heter då Edvin, kommer från Eskilstuna och är 17 år gammal. Jag har spelat gitarr ett par år, och tagit lektioner för Daniel Gildenlöw (Pain of Salvation, merit eller vad 🙂) men lade för ett tag sen ner verksamheten. Nu är dock intresset tillbaka, och jag hade tänkt bygga en liten studio och spela in lite låtar. Min första kontakt med musikskapande var genom en Casio DM-100 som jag satt och plinkade på rätt ofta när jag var liten pojk. På studiofronten är jag så mycket nybörjare som man kan bli, men jag har redan lärt mig massor av saker från Studioforumet (och tidningen också för den delen, även om jag bara har läst ett nummer 🙂) Så, mig kommer ni nog få se mer av, särskilt i nybörjarhörnan av forumet 🙂 /Edvin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 🙂 Tjenare, Edvin och varmt välkommen till forumet! Alltid kul med lite nya faces här! Hoppas du kommer att trivas! Ska bli kul o höra dina låtar om du lägger upp dom på forumet senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Hej Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 (redigerat) Välkommen till oss! Redigerat 21 juli 2005 av Matthew L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Hoj och välkommen yngling! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FuJiSuN Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocketha Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 hej hej 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Dela Postat 21 juli 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Whälkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Välkommen, hoppas du kommer trivas här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Hajj! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.