Davidooz Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Tjena! Ja juste nu ska man skriva om sig själva ja! jag är en 19 årig kille från sthlms trakterna som går sista året i gymnasiet! Jag spelar gitarr i pop bandet George har hållt på med musik rätt mycket genom åren men har dock inte alltid varit så seriös! Just nu håller jag på å bygger en studio så jag jag tror att jag kommer behöva en hel del hjälp härifrån eftersom jag är hyffsat ny på det här. Ja vad ska man säga mer? trevligt öppen och gillar promenader och mysiga hemmakvällar. thats me! /David Lundberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Tjena & Welcomen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Tjenare och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 29 mars 2004 Dela Postat 29 mars 2004 hallå du.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Utan Namn Postat 29 mars 2004 Dela Postat 29 mars 2004 Hej på dig! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 mars 2004 Dela Postat 29 mars 2004 HiYa 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 29 mars 2004 Dela Postat 29 mars 2004 Tjao!! Hoppas vi kan hjälpa dig med dina frågor!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 mars 2004 Dela Postat 29 mars 2004 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.