XeroX_ Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 (redigerat) tja heter krille o e 17 bast. vill inte påstå att jag är direkt lysande på gitarr men ja lär mig snabbt... nån som har lust o lira? har just flyttat till stan o grejer, har väll lirat gitarr i knappa 2 år o så... hmm lät ju inge vidare de där... men iaf om ni behövcer en gitarrist lr vill dra ihop nå nytt så posta.. lr kanske bara jamma lite 😲 nehe inte så popis... aa iaf så skriver ja mkt låtar, e väll best på texter... o grejer.. igen som har lust o lira? Redigerat 22 juli 2005 av XeroX_
XeroX_ Postat 1 augusti 2005 Trådstartare Postat 1 augusti 2005 whatever... punk, metal, trallpop, ska, idie kan tänka mig o lira va som helst. skriver merst punk/rock låtar. lyssnar på skate punk,punk, rock, metal, grindcore. kan väll lista lite musik ja gillar. Hendrix Thåström Ebba Mustasch Papa Roach Metalica Offspring Green Day Goldfinger +(skate/colledge typ simple plan, good charlote o andra som låter likadant.) svenskpop radioaktiva räker tenacious : D mm... orkar inte lista allt hoppas att detta ger en bild av vad jag gillar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.