fenton Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 (redigerat) Hejsan! Jag heter anton och är gitarrist i bandet scagalose som spelar någon slags punk-rock-skamusik. kolla in www.scagalose.tk om ni har lust! För närvarande så sitter jag och sångaren i bandet mycket hemma vid datorn och spelar in lite nya låtar. Jag är en riktig nybörjare när det gäller inspelning, så jag kände att jag behövde lite hjälp på traven genom att gå med i detta forum som verkar riktigt schyst! hej så länge //anton Redigerat 20 juli 2005 av fenton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 Hej och välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 välkommen, punk och ska är alltid bra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 20 juli 2005 Dela Postat 20 juli 2005 Välkommen till oss! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.