Jump to content
Annons

Gin Rover


Yohill (oregistrerad)

Duger?  

4 röster

  1. 1. Duger?

    • Ja
      3
    • Nej
      0


Recommended Posts

Yohill (oregistrerad)

* LÅTNAMN: Colorful man

* ARTIST/GRUPP: Gin Rover

* GENRE: Rock

* LÅTLÄNGD: 4.17

* KOMPOSITÖR: Gin Rover

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 3,96 MB

* STATUS: Färdig demo

* LÅTLÄNK: HÄR

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Snyggt virvelljud! Jag har hört andra låtar mer er och det är rätt softa. Jag säger samma som jag sa sist, mixa om er demo, den håller inte rent produktionsmessigt. Ni lirar rätt bra ihop dock! Låten är rätt ok. Sången är sådär... Jobba på! 😉🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Läcker låt. Snyggt sound på trummorna och bra röst.

Däremot saknar jag basen som bara ligger som en svag dimma längst nere i registrena. Upp med den så det blir det tryck som låten förtjänar.

Dubbade gitarrerna kanske skulle kunna panoreras in en aning då de spretar lite väl mycket enl. mitt tycke. Men så lyssnar jag ju i lurar så det märks säkert inte ut i en stereo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yohill (oregistrerad)

Jo precis!!

Var inte med å mixade låten men har den som OMF. Synd bara att jag inte har inärheten av de grejer som användes vid mixningen i studion (www.recordia.se).

Redigerat av Yohill
Link to comment
Dela på andra sajter

Hello. Du måste använda MYCKET mer aggressivitet i din röst , som jag tror du har, SKRIK, använd mer kraft, då skulle det bli MYCKET bättre. Nu blir det lite mesigt och det passar inte musiken. Annars kanonbra 😆

Rockypop

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...