robertus Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 Har Cubase SL. När jag öppnar min Score Editor ser jag inga noter utan bara en massa lustiga tecken typ telefoner, brevlådor osv. Vad är fel? Behöver jag uppdatera? var finns uppdateringarna i så fall?
bonzo Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 Det låter som dina typsnitt har ballat ur. Titta i din Font-mapp (i Windows så finns den i System-mappen) om det finns typsnitt med Steinberg i namnet. Har aldrig råkat ut för problemet så mer än så kan jag inte riktigt säga...
Mats Stålbröst Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Även om typsnittet ligger i rätt mapp kan man råka ut för problem. Det du ska göra då är att uppdatera innehållet i mappen. Öppna Fonts-mappen (om du kör engelskt Windows), gå till View-menyn och välj Refresh. Det ska förhoppningsvis lösa problemet. /Mats
Majken Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Vad är det jag hör? Är du missnöjd med brevlådorna? Mycket enklare att jobba med om du frågar mig 😉 /Majken
robertus Postat 13 april 2004 Trådstartare Postat 13 april 2004 Tack alla för hjälpen. Nu är brevlådorna borta 🙂 och allt visas som det ska.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.