musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 (redigerat) Hej! Finns det några Medlemmar eller Gäster (som inte behagat logga in) på detta forum, som spelar Trummor och som bor i Göteborg med omnejd? Ni bör ha trumset/tillgång till ett sådant. Berätta hur länge ni spelat. Mailpojken? Let me know. 🙁 :musik Redigerat 17 juli 2005 av musik
Thimmie Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag har spelat trummor i 12 år. Men bor i småland och har inget eget trumset... 🙂 Lycka till!
PzYkBrYt Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Jag både spelar trummor & bor i Göteborg. Har spelat i ca 12 år.
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Pazo! Ta det lugnt. Jag håller på och laddar ned dina prylar nu. Men vad betyder "Da Lungan"? När jag fiskar så lägger jag ut mycket bete... :musik
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Pazo! Ta det lugnt. Jag håller på och laddar ned dina prylar nu. Men vad betyder "Da Lungan"? När jag fiskar så lägger jag ut mycket bete... 😠 :musik Da lungan är en aningen förvrängt: Det är lugnt Mina låtar innehåller inga live trummor ändå
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Så den där jazziga "An evening with", är det BFD? DFH? BNP? TCO? KDS? :musik
Pazo Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 också klippt och skuret ut nånting som jag sedan byggt själv 😱
Jocke Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Har en polare som är rätt spelkåt och har, en bra dag, uppemot 10 set. Hur mycket behöver du? 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.