Wallin Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 LÅTNAMN: Kom Tänd Din Eld ARTIST/GRUPP: Mathias Wallin GENRE: Lovsång LÅTLÄNGD: 3:48 KOMPOSITÖR: Mathias Wallin PRODUCENT: Mathias Wallin EV. MEDVERKANDE: Tommy Olsson, Frida Wallin, Richard Bergner, Tommy Wallin INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,48 Mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Thimmie Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Nu låter du lite som en av sångarna i Onkel Kånkel! 🙁 Nja, dåligt ljud över lag... Helt ok melodi dock! 😉
ketri Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Nu låter du lite som en av sångarna i Onkel Kånkel! 🙁 HAHAHAHA!!!! Jag är fan beredd att hålla med...
Wallin Postat 17 juli 2005 Trådstartare Postat 17 juli 2005 Nu låter du lite som en av sångarna i Onkel Kånkel! 🙁 haha är de bra eller dåligt? 😉
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Nej just det ja, Onkel Kånkel är knappast din musikstil... 🙁 Inte min heller förresten! :musik
Thimmie Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hej! Nej just det ja, Onkel Kånkel är knappast din musikstil... 😉 Inte min heller förresten! :musik Hehe... Jag tror inte det heller... 🙁
Morta Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hahaha, det låter fan som onkel kånkel!!!!!!!!!!! lol!!!!!!!!!!!!!!!!111 😱
hammagrella Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Svårt att säga nåt om låten (liksom dom andra du postat). Själva melodierna låter mer som standard vispop-ackompanjemang till dom krista texterna, som åtminstone jag har svårt att smälta i sin helyllighet. Sen den väsande Gessle-sången på detta gör nog att det här säkert uppskattas av befintliga fans (preaching for the priest 😱 ) men förmodligen skaffar det inte nya anhängare till kristen pop, sorry.
Wallin Postat 17 juli 2005 Trådstartare Postat 17 juli 2005 Hahaha, det låter fan som onkel kånkel!!!!!!!!!!! lol!!!!!!!!!!!!!!!!111 😮 Hehe, ja de stämmer faktiskt, inget jag tänkt på tidigare (såklart). Men jag tycker själv det passar bra in i låten. Eller?
Thimmie Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Hahaha, det låter fan som onkel kånkel!!!!!!!!!!! lol!!!!!!!!!!!!!!!!111 😮 Hehe, ja de stämmer faktiskt, inget jag tänkt på tidigare (såklart). Men jag tycker själv det passar bra in i låten. Eller? Min vän, har du hört Onkel Kånkel?
Wallin Postat 17 juli 2005 Trådstartare Postat 17 juli 2005 Min vän, har du hört Onkel Kånkel? hehe japp, men inget jag gillar dock 😮
Thimmie Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Min vän, har du hört Onkel Kånkel? hehe japp, men inget jag gillar dock 😮 Hehe... inte jag heller... Jag tyckte dock de var rätt roliga för ca 12 år sedan... 😳
Wallin Postat 17 juli 2005 Trådstartare Postat 17 juli 2005 Svårt att säga nåt om låten (liksom dom andra du postat). Själva melodierna låter mer som standard vispop-ackompanjemang till dom krista texterna, som åtminstone jag har svårt att smälta i sin helyllighet. Sen den väsande Gessle-sången på detta gör nog att det här säkert uppskattas av befintliga fans (preaching for the priest 😮 ) men förmodligen skaffar det inte nya anhängare till kristen pop, sorry. du har nog helt rätt! tack
Dna the Synthmaestro Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 OT: jag såg nyrligen ett videoklipp från när Onkel Kånkel spelade live på Hultsfred... typ ett svenskt slipknot som spelar könsrock.. läskiga grabbar 😮😳
Thimmie Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 OT: jag såg nyrligen ett videoklipp från när Onkel Kånkel spelade live på Hultsfred... typ ett svenskt slipknot som spelar könsrock.. läskiga grabbar 😮😳 Ujuj! Det vill jag se! Så jädrans sjukt! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.