Jump to content
Annons

Mathias Wallin - Dina Tårar


Betyg  

3 röster

  1. 1. Betyg

    • 5
      0
    • 4
      0
    • 3
      1
    • 2
      1
    • 1
      0


Recommended Posts

Annons

Helt ok låt. 😉 Men ljudet är inte alls bra. Det är dåligt inspelat och dåligt mixat. 🙁

Jobba på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ruggigt luddig och puffig sång. Helt omöjligt att höra vad du sjunger.

Vad är luddig och puffig för något?

Ja inte är det bra iallafall, antingen sjunger du för nära miken utan puffskydd, har ett ljudkort/mixer/eller dylikt som lägger på ett konstigt brus eller så använder du nån underlig effekt. Kanske alla ovanstående anledningar samtidigt?

Det går iallafall inte att höra texten och sången är bara ett enda väsande ludd.

I övrigt så har jag svårt med sån här propaganda men det är min personliga åsikt och jag accepterar att andra människor har en annan världsbild än vad jag har.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ruggigt luddig och puffig sång. Helt omöjligt att höra vad du sjunger.

Vad är luddig och puffig för något?

Ja inte är det bra iallafall, antingen sjunger du för nära miken utan puffskydd, har ett ljudkort/mixer/eller dylikt som lägger på ett konstigt brus eller så använder du nån underlig effekt. Kanske alla ovanstående anledningar samtidigt?

Det går iallafall inte att höra texten och sången är bara ett enda väsande ludd.

I övrigt så har jag svårt med sån här propaganda men det är min personliga åsikt och jag accepterar att andra människor har en annan världsbild än vad jag har.

Nära miken utan puffskydd gissar jag på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Inköp av puffskydd får det nog bli...Nätstrumpor runt fjärilshåv utan nät är annars ett billigt alternativ 🙁

Annars låter det stämningsfullt och inte så typiskt lovsångsaktigt vilket är ett stort plus!! Tro mig, som fd pingstvän så vet jag 😄😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Inköp av puffskydd får det nog bli...Nätstrumpor runt fjärilshåv utan nät är annars ett billigt alternativ 😱

Annars låter det stämningsfullt och inte så typiskt lovsångsaktigt vilket är ett stort plus!! Tro mig, som fd pingstvän så vet jag 😏😏

hehe tack kompis

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...