lavrell Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Lyssna på Your browser does not support the HTML5 audio tag från Idol's livesändning när Daniel Lindström sjunger Mauro Scoccos hit Sarah. Är det inte lite väl mycket Auto-tunevarning vid 0:30? Tycker det är förjävla illa av folket bakom programmet att tillåta Auto-tune vid livesändningarna eftersom de flesta ej hör det. Kanske bara Daniel som va hjälpt av Auto-tunern eftersom de andra kunde sjunga falskt på riktigt utan att man hörde nån Auto-tune. Så BMG kanske endast använde det på sin egen favoritartist? Man slutar aldrig förvånas över vissa i branchen 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pico Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Det är ett ljud där, det e klart.. 😕 på ordet "göra" det du tänker på?
stajo Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 hum.. man kan ju undra hur man lyckas med en sådan vibrator vid 048 osså 😕
Thimmie Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Eftersom att musiken hoppar till på samma ställe så är jag faktiskt tveksam. Eller vad säger ni? 😳
Matthew L Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 (redigerat) Eftersom att musiken hoppar till på samma ställe så är jag faktiskt tveksam. Eller vad säger ni? 😳 Håller med, låter som ett hack i hela skiten. Edit: ett hack och inte en hack 🙁 Redigerat 16 juli 2005 av Matthew L
hackeman Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Mmm... tycker det låter i det instrumentala oxå... men inte säker..
D Vibe Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Har du spelat in det från TV eller vad? Låter mer som ett encodingfel i MP3:an tycker jag...
lavrell Postat 17 juli 2005 Trådstartare Postat 17 juli 2005 Har du spelat in det från TV eller vad? Låter mer som ett encodingfel i MP3:an tycker jag... Det är från TV ja. Hoppas för Daniels skull att det är encodingen som spökar ...
Nossloh Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 Auto-tune vibratot är lite för magert, antingen kör man fullt ös eller inget alls (det är vad jag tycker iaf). Det känns lite obalanserat.
lavrell Postat 17 juli 2005 Trådstartare Postat 17 juli 2005 Har du spelat in det från TV eller vad? Låter mer som ett encodingfel i MP3:an tycker jag... Det är från TV ja. Hoppas för Daniels skull att det är encodingen som spökar ... Nu citerar jag mig själv här. Det är ett encodingfel ... sorry Daniel 🙁😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.