antikartellmusikern Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 Håller på med några melodier inför 2006;s melodifestival söker dig som är duktig på att sjunga och som helst kan lägga stämmor på sig själv , så de blir lite fylligt där de behövs Ersättning självklart Sen om du dessutom skriver musik och arrar så kan de ochså bli aktuellt att få hjälp med de , ibland kör man ju fast att måla ut huvet på spiken 😄 Sitter Bl.a med musik och text som en väl meriterad textförfattare skrivet till en ballad som kan bli okay o.s.v lämna ditt mobilnummer , så vi kan komma i kontakt med varann om du kan dela med dig av sånghjälp eller Låtarrangering m.m Bidragen skall ju vara klara 20 sept de är jobbigt med alla trådar själv i detta sammanhang och när man väl är klar , så är ju sverige ändå en Ankdamm i detta gem ...men men ... så länge man skriver med hjärtat är de iaf roligt Jo jag bor i Göteborg 🙂 annars trevlig Sommar
kirtaphus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 titta här låvas guld & gröna skogar, synd man inte sjunger som Tito Beltran då 🙁
Lars-Olof Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 Verkar skojigt... Jag skickar ett PM. Doin the omoralisk schlagerfestival 🙂
The Mr Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 Jag ställer gärna upp... Skickade ett pm till dig. /KM
Mr Underhill (oregistrerad) Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 Jag och frun är seriöst intresserade. PM'at dig / Mr U
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.