Jump to content
Annons

Glömde presentera mig, men bättre sent än aldrig!


Danabacken

Recommended Posts

Tjena! Jag heter Daniel Ottosson, är 15 år, och bor i Trollhättan! Jag har hållit på med musikskapande i ca. 4 år. Började när jag var en 11-åring och satt och lekte med Fruity Loops 3.0. Det tycke jag var skitkul! Jag vill dock inte lägga ut några av de gamla låtarna på det här forumet (Skulle skämmas som bare den).

Det höll jag på med i kanske 2-4 år, sådär ibland. Jag började med Reason för några månader sen, och det har gett mig ett helt nytt sätt att göra min musik på. Har inte hunnit göra så mycket än, men jag är just nu på min 6:e och 7:e sång. Och nu har jag slutat med FL. Jag har aldrig varit medlem på något forum, förrän en vecka sen ungefär då jag blev medlem här. 😄 (Skitbra fourm förresten, schyssta gubbar här!)

Ber om ursäkt, förresten! Jag har fått klagomål på att jag bara vill ha feedback, och inte ger det tillbaka. Sorry, my bad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hejhej! .. 11 år är en lagom ålder att börja med musicerandet 🙂 .. Själv började jag när jag var runt 8-9 år 😲

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...