Ljudfjollan Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 En kollega till mig satt och stämde sin bas framför sin digitala mixer (Yamaha 03d - då ca 28 000 kr). Plötsligt small en sträng av och dippade rakt ner i en volymfader-skåra och kortslöt hela bordet. Sjuk otur, eller hur?
ios (oregistrerad) Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 osannolikt och säkerligen frustrerandes men likväl underhållandes
Ljudfjollan Postat 18 juli 2005 Trådstartare Postat 18 juli 2005 Ohms lag, kanske? AIK eller något annat lag? Äh - jag vet inte så mycket om lagar för jag är kriminell. Jag har nämligen inte licens för alla program i min dator --- som ni alla andra naturligtvis har. Jag är en dålig människa. Förlåt. 😎
mornel Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Hahaha. Imponerande att lyckas "stämma av" en bassträng.
hegobald Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Ohms lag, kanske? Sabla otur med strängen.. Och om det är nån lag som passar in på eländet så är det minsan Kirchoffs lag 😳
MusicGene Postat 18 juli 2005 Postat 18 juli 2005 Ohms lag, kanske? Sabla otur med strängen.. Och om det är nån lag som passar in på eländet så är det minsan Kirchoffs lag 😳 hehe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.