Björn Olsberg Postat 15 juli 2005 Postat 15 juli 2005 (redigerat) Stora säkerhetsfixar håller på att installeras, och jag vill bara förvarna om att forumet eventuellt tillfälligt kan gå ner under den närmsta timmen - men det är uppe strax igen därefter. Redigerat 15 juli 2005 av Olsberg
Björn Olsberg Postat 15 juli 2005 Trådstartare Postat 15 juli 2005 Dra ett par riff och vi är tillbaka sekunden efter 😱
MusicGene Postat 15 juli 2005 Postat 15 juli 2005 hade suttit som en smäck om ni fixade felet som gör att vissa sidor inte kan visas i Firefox.
Björn Olsberg Postat 15 juli 2005 Trådstartare Postat 15 juli 2005 Det är på g, men är ett större jobb som tar längre tid än en timme. Hade från början hoppats på att kunna åtgärda det innan sommaren, nu blir det efter sommaren. Om det är en sida som inte syns riktigt, hojta till mig eller till någon moderator för forumet som tråden ligger i, och be denne ta bort citatet som ställer till felvisningen.
Björn Olsberg Postat 15 juli 2005 Trådstartare Postat 15 juli 2005 OK, säg nu inte att du märkte något - forumet var nere i 1,5 sekunder 😱 Allt klart.
The Mr Postat 15 juli 2005 Postat 15 juli 2005 Jag led fruktansvärt mycket under den tiden. Helt klart de längsta 1,5 sekunderna i mitt liv!!! 😱
Claes Holmerup Postat 15 juli 2005 Postat 15 juli 2005 Ojuste att det var nere så länge. Då fick man ju tid att jobba... 😱😛
android Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Det är på g, men är ett större jobb som tar längre tid än en timme. Hade från början hoppats på att kunna åtgärda det innan sommaren, nu blir det efter sommaren. Om det är en sida som inte syns riktigt, hojta till mig eller till någon moderator för forumet som tråden ligger i, och be denne ta bort citatet som ställer till felvisningen. Är det det som gör att det här felmeddelandet kommer upp: "; var mep1 = "&Site=idg&Section=Studio&Subsection1=Forum&Subsection2="; document.write(if_tag); //--> Finns i så fall i den här tråden: https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry164219
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.