Martin Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Tar bara några låtar jag gillar nu: Saosin - They Perched on Their Stilts, Pointing and Daring Me to Break Custom Tommy Bolin - Dreamer Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody Talisman - Crazy Something Corporate - Konstantine
Thimmie Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Ta mej i Havet Med Elidas strängasystrar... 😛 Que? 😛
teddawid Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Bästa gruppen forever är givetvis Ramones tycker jag!
Bebopkeys Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Bästa gruppen forever är givetvis Ramones tycker jag! Håller med!
Thimmie Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Just nu är det: Kent och Andreas Johnson. Men det där varierar hela tiden.
sparksfan (oregistrerad) Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Hospitality On Parade med Sparks. Jag har hört den MÅÅÅÅÅNGA gånger under snart 30 år. Jag kan aldrig tröttna på den.Gäller Sparks överhuvudtaget men framförallt ovannämnda mästerverk.Helt enorm.
knop3se Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 (redigerat) Ett urval av mina favoritartister genom åren och några jag nyligen upptäckt: Kraftwerk Depeche Mode Paul Simon (alla solo album) Simon and Garfunkel Beatles Dire Straits Radiohead Coldplay Frou Frou Imogen Heap Keane The Lemonheads Peter Lemarc - Ska det va på svenska så ska det va Lemarc! Artister där jag inte gillar allt utan endast ett urval av låtar: Cornelis Wreeswijk John Mayer Del Amitri Kent Stevie Wonder Kings of Convenience Climber Doves Feist Uno Svenningsson Peps Persson - Ska det va på skånska så ska det va Peps! Metallica - enda hårdrocks(?)bandet jag gillar Jack Johnson hmm nä nu orkar jag inta skriva fler...återupptar skrivandet senare.. 😱 Redigerat 26 januari 2006 av knop3se
giggsy Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Haddaway - What Is Love Endast lyssningsbar i rätt sammanhang, dvs i filmen "A Night At The Roxbury"!
Hilmer Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Highway Star med Deep Purple världens bästa rockband helt enkelt !!!! Skriver jag under på! Är även barnslig förtjust i "Sometimes I Feel Like Screaming" från Purpendicular.
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Just idag skulle jag nog säga Death Cab for Cutie - We Laugh Indoors från skivan The Photo Album. Om jag skulle få frågan imorgon skulle jag säkert svara något helt annat.
Dream Exp. Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 DT såklart. 😄 Absolut!! Bästa Låt? Learning to Live!!!!
Danabacken Postat 28 februari 2006 Trådstartare Postat 28 februari 2006 Enligt mitt tycke bästa grupp just nu: Enigma! 😕
Limpo Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 (redigerat) Pearl Jam är min favorit grupp all time!!! Bästa låt är väldigt svårt att säga, det finns många grymma låtar som jag älskar men bäst låt är så beroende av humör från dag till dag.... Redigerat 28 februari 2006 av Limpo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.