seam Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 (redigerat) Jag kanske ska passa på att presentera mig. Jag är en semi-n00b kanske man kan säga. 😄 Jag har precis bestämt mig för att lära mig mer om att göra musik på datorn. Jag har spelat in lite på skoj på min PC tidigare, men jag har alltid begränsats av att jag inte vetat exakt hur man får ut mesta möjliga av tekniken. Nu ska jag ändra på det hade jag tänkt och det här verkar ju vara ett bra ställe att få lite tips på... Jag har hållit på med musik ganska länge och spelat trummor i många olika band som det inte blivit något av. Just nu är jag med i ett band som heter Royal Downfall. Eftersom bandet repar i Umeå, och jag bor i Stockholm nuförtiden, så har jag med andra ord gott om tid på mig att lära mig ALLT om att spela in hemma. Redigerat 14 juli 2005 av seam
Lundin Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Hej o välkommen.. trummisar får man aldrig för mycket av.. tänk ett band med bara trummisar 🙂 wohoooo..
joachime Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 trummisar får man aldrig för mycket av.. tänk ett band med bara trummisar 😳 wohoooo.. kroumata? 🙂 Hej och välkommen förresten, seam! Appropå det, Bitch Magnet råkar vara ett av mina gamla favvoband (för en femton år sedan ungefär). Har du hört dom? Annars ett bra tips om du inte får nog av Slint och Seam. 🙂
seam Postat 15 juli 2005 Trådstartare Postat 15 juli 2005 Tackar! Jo, nån platta med Bitch Magnet står i skivhyllan här hemma. Och Slint är inte heller dumma. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.