MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Är folk arga på varandra här? Eller är det bara så här ni gör det nere i Skåne? 😉 South Side, baby. Thugz 4 life! 😄 Just det kom på det nu, den smutsiga södern, det gäller tydligen överallt 🙂
dede Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Kan jag bara ordna en sovplats så kommer jag nog ner. 😆 Lugnt! Du kan tälta i min trädgård! Gräjt! 😲😳 Allvarligt. Jag har pratat med fruan. Vi kör ungarna till farmor. Så jag har 125 kvadrat och drösvis med sovplatser. 😄
hackeman Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Är folk arga på varandra här? Eller är det bara så här ni gör det nere i Skåne? 😄 Här e de lörda' hela veckan, bäijbä! 😳
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Kan jag bara ordna en sovplats så kommer jag nog ner. 😄 Lugnt! Du kan tälta i min trädgård! Annars har jag en dubbelsäng. Stor nog för ett hockeylag
Neko Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Kan jag bara ordna en sovplats så kommer jag nog ner. 😠 Lugnt! Du kan tälta i min trädgård! Annars har jag en dubbelsäng. Stor nog för ett hockeylag Blir bara bättre och bättre
hackeman Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Kan jag bara ordna en sovplats så kommer jag nog ner. Lugnt! Du kan tälta i min trädgård! Annars har jag en dubbelsäng. Stor nog för ett hockeylag Harkel, host.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Är folk arga på varandra här? Eller är det bara så här ni gör det nere i Skåne? Här e de lörda' hela veckan, bäijbä! 😄 😠😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.