joachime Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 OT, men kanske på rätt plats. Är det någon som ska hänga på Malmöfestivalen? Ska ner till Malmö med artist den 21 augusti och tänkte att det vore kul att ta en öl med ett eller flera forum-heads.
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Demonen och jag snackade förresten om att köra ett pre-rejs nästa vecka när han är här nere på besök. Kanske torsdag eller fredag. Stortorget i Lund eller Lilla Torg i Malmö. Någon mer som hänger på? Danny, jag räknar kallt med dig. edit: 🙂 Jadå! Danny kan man räkna med. När ingen annan dyker upp så kommer Danny stå där med öppen famn & rädda en kväll, en dag eller kanske ett helt liv. Eller hur, Reason, det var väl nåt i den stilen hon sa? Skitkul att så många visar intresse för den 3'de September, jag ska ta tag i det på allvar nästa vecka & boka bord på nattklubb. Formell inbjudan kommer inom kort! Vem? Madde? Madde!
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Demonen och jag snackade förresten om att köra ett pre-rejs nästa vecka när han är här nere på besök. Kanske torsdag eller fredag. Stortorget i Lund eller Lilla Torg i Malmö. Någon mer som hänger på? Danny, jag räknar kallt med dig. edit: 🙂 Jadå! Danny kan man räkna med. När ingen annan dyker upp så kommer Danny stå där med öppen famn & rädda en kväll, en dag eller kanske ett helt liv. Eller hur, Reason, det var väl nåt i den stilen hon sa? Skitkul att så många visar intresse för den 3'de September, jag ska ta tag i det på allvar nästa vecka & boka bord på nattklubb. Formell inbjudan kommer inom kort! Vem? Madde? Madde! Ja! Madde!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. Redigerat 21 juli 2005 av Danny Cort
hackeman Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Men du vågar låta Madde hänga med Danny på klubbar i Sthlm? 🙂
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. JO så in i helvete...ge fan i min dotter annars kommer jag å nackar dig...
hackeman Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. JO så in i helvete...ge fan i min dotter annars kommer jag å nackar dig... Haha.... det här är faktiskt kul! 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. JO så in i helvete...ge fan i min dotter annars kommer jag å nackar dig... Säkert. Glöm inte att det var din idé från början...
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. JO så in i helvete...ge fan i min dotter annars kommer jag å nackar dig... Haha.... det här är faktiskt kul! 🙂 håll dig utanför....gubbjävel....
hackeman Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. JO så in i helvete...ge fan i min dotter annars kommer jag å nackar dig... Haha.... det här är faktiskt kul! 🙂 håll dig utanför....gubbjävel.... Nu blev det ännu roligare! 🙂 Du är f-n äldre än vad jag är, bubben... Men du, än om du inte litar på Danny litar du kanske på Madde? 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. JO så in i helvete...ge fan i min dotter annars kommer jag å nackar dig... Haha.... det här är faktiskt kul! 🙂 håll dig utanför....gubbjävel.... Tur att du inte är vigselförrättare, Reason; "...härmed förklarar jag er man & hustru.... ...nej förresten, jag skiter nog i det..." Jo, tjenare.
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 äh ja kommer fan inte... sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte? Tycker att livet e skit just nu + att ja inte vågar... Inte den stilen nu, Reasy. Jag förstår att du tycker det är jobbigt att jag hänger med din dotter, men förändrar väl ingenting mellan oss? Du får också vara med, gubben. JO så in i helvete...ge fan i min dotter annars kommer jag å nackar dig... Haha.... det här är faktiskt kul! 😆 håll dig utanför....gubbjävel.... Tur att du inte är vigselförrättare, Reason; "...härmed förklarar jag er man & hustru.... ...nej förresten, jag skiter nog i det..." Jo, tjenare. vigselförrättare my ass... get a life...
rainydays Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Ja nu blev jag helt plötsligt sugen på att ta tåget ner 😆 Redigerat 21 juli 2005 av rainydays
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 livat i Skåne ser jag 😆 😆 & i STHLM & i GBG
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Ja nu blev jag helt plötsligt sugen på att ta tåget ner 😆 Klart du ska. Men vad menar du med den där kärleks-smileyn?
rainydays Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Men vad menar du med den där kärleks-smileyn? Ja det undrar jag med 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Men vad menar du med den där kärleks-smileyn? Ja det undrar jag med 😆 😆 Boka biljett nu.
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Men vad menar du med den där kärleks-smileyn? Ja det undrar jag med 😆 😆 Boka biljett nu. ja gör de du...to hell
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 & så har 'Musik' mage att hävda att han problem med Paparazzi.
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 & så har 'Musik' mage att hävda att han problem med Paparazzi. du har större problem än så...
FuJiSuN Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 JAg e från Lund 😆 Hade varit himla kul att se personerna bakom avaterna. Jag kommer!! om farbror csn har släppt till vid det laget då vill säga 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 & så har 'Musik' mage att hävda att han problem med Paparazzi. du har större problem än så... Mitt enda problem är att jag måste hitta ny bestman. Jag hade tänkt fråga dig, men av naturliga själ så funkar det ju inte riktigt...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 JAg e från Lund 😆 Hade varit himla kul att se personerna bakom avaterna. Jag kommer!! om farbror csn har släppt till vid det laget då vill säga 😆 Välkommen! Du ser en kille på bilden.
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 & så har 'Musik' mage att hävda att han problem med Paparazzi. du har större problem än så... Mitt enda problem är att jag måste hitta ny bestman. Jag hade tänkt fråga dig, men av naturliga själ så funkar det ju inte riktigt... jag vet en sak som funkar...dansk skalle...
FuJiSuN Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Välkommen! Du ser en kille på bilden. Tackar! 😆 Ja? Varför då? E d du?
Reason Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Är det månne en halv Hacke till vänster? 😛 nej men snart en halv Danny Cort
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.