Jump to content
Annons

Skåne IRL!


Danny Cort (oregistrerad)

Recommended Posts

Nja det tar väl tjugfem minuters promenad från Lilla Torg till Lorensborg ungefär.

Visste inte att du flyttat? Jag köper fortfarande det mesta av min mat på RIMI Möllevången................ 😉

Jag blev ju utkastad av mitt ex. Jag handlar numera på Statoil & Coop Forum.

AHA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 126
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Nu gör vi som på guldtiden och bor över hos varandra.

Jag har en soffa över! 😳

Underbart 😎

Ska kolla upp snarast så att jag inte har beredskap, och försöka byta bort den om jag nu skulle ha den...

Hmm... Vad ska man hitta på nu? Klockan är 01:54, jag är nästintill nyvaken. Fest både i tisdags och i torsdags, trots jobb.. Gjorde att jag råkade somna väldigt gott vid 18:45 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Bra initiativ! Vi får väl se om jag och Hacke fastnar i religiösa diskussioner som bara vi tycker är roliga och alla andra går hem :rolleyes:

// David

Lungt.

Jag har tänkt på allt.

När vi andra går till Cl&Gr så åker du & Hacke till teologiska institutet i Lund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra initiativ! Vi får väl se om jag och Hacke fastnar i religiösa diskussioner som bara vi tycker är roliga och alla andra går hem :rolleyes:

// David

Lungt.

Jag har tänkt på allt.

När vi andra går till Cl&Gr så åker du & Hacke till teologiska institutet i Lund.

Pja, varför inte. Det kommer att begränsa både bakfyllan och krognotan (för min del).

Alternativt öppnar vi alla våra sinnen utanför studionördens lilla låda och pratar om Livet, Universum och Allting. Vad är svaret?

42. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Pja, varför inte. Det kommer att begränsa både bakfyllan och krognotan (för min del).

Tänkte inte på det.

Ni är välkomna att föra era diskussioner på CL också.

Fast jag hade nog sagt att svaret är 75.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter ju sketsköj! Får man hänga på?! 😱😄😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag hade nog sagt att svaret är 75.

Det är bara för att du inte läst boken som alla andra nördar har läst.

Svaret på Livet, Universum och Allting är faktiskt 42. Eller hur, nördar? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Nej just det, trippelmax ska sova i Lorensborgsrondellen.

Gudars, jag hoppas verkligen inte det. Och du, jag bor ju i malmö då. Så sovet skulle vara fixat hela vägen.

Så.. vilka kommer?

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Fast jag hade nog sagt att svaret är 75.

Det är bara för att du inte läst boken som alla andra nördar har läst.

Svaret på Livet, Universum och Allting är faktiskt 42. Eller hur, nördar? 😳

Jo, jag har läst Liftarens Guide.

Och alla andra böcker av vikt också dessutom. Eftersom jag läser sakalt, så plöjde jag igenom ett par böcker i veckan under min ungdom. Nu blir det inte lika många, men åtminstone ett par i månaden.

Det jag tänkte på var innehållet i ett av dom helrör som jag tänker sätta på Hacke's nota!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer 🙂 Har precis kollat upp min beredskap och den föll inte på mig den helgen...

Dede, har du plats på soffan vore det guld, har du parkeringsplats också så vore det ännu bättre 😳

Men jag kommer! Sovplats löser sig alltid...

Vad gäller 42 och 75... Får man 75:or på krogen? Har aldrig beställt in ett helrör, men på system är det ju 70 numer 😉

Testade att splitta upp trummorna i DFH och hamnade på 42 kanaler.. Kanske lite overkill, men svaret är som sagt 42 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Och alla andra böcker av vikt också dessutom. Eftersom jag läser sakalt, så plöjde jag igenom ett par böcker i veckan under min ungdom. Nu blir det inte lika många, men åtminstone ett par i månaden.

Säger killen som frågade om Burroughs var beat 😏

Hej jag heter danny och är litterär. jag har läst Bukowski och Lundell

EDIT: ..och liftarens guide till galaxen 😏

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Skåne IRL? Jag undrar hur kvällen hade slutat med tanke på att jag och du (Danny Cort) hade varit på samma ställe. Hehe. 😏

Att vi hade gjort gemensak sak mot alla som inte gillar punkrock eller rap?

Precis! 😱

Får vi inte se blod? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Och alla andra böcker av vikt också dessutom. Eftersom jag läser sakalt, så plöjde jag igenom ett par böcker i veckan under min ungdom. Nu blir det inte lika många, men åtminstone ett par i månaden.

Säger killen som frågade om Burroughs var beat 😏

Hej jag heter danny och är litterär. jag har läst Bukowski och Lundell

EDIT: ..och liftarens guide till galaxen 😏

Det där med Lorensborgsrondellen känns mer & mer sannolikt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter ju sketsköj! Får man hänga på?!  😆  😉  😄

Om du åker så hänger jag på :rolleyes:

Hehe... jaså? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej hopp, anmäler mig preliminärt till träffen. Vad tusan, jag måste ju träffa er nån gång. Skulle vara trevligt med en större träff där nere, tar ju inte helt lång tid att pallra sig dit. Men sovplats är något jag efterlyser även jag i så fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Demonen och jag snackade förresten om att köra ett pre-rejs nästa vecka när han är här nere på besök.

Kanske torsdag eller fredag. Stortorget i Lund eller Lilla Torg i Malmö. Någon mer som hänger på?

Danny, jag räknar kallt med dig. edit: :rolleyes:

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kastar in ett "Ehm, tja, jag kanske kommer... Vi får se..." tills vidare  😄

Fan, kanske dumt av mig att posta pre-rejs i samma tråd som prod-rejs. 😄

Vilket rejs svarade du på? Nästa vecka eller 3:e sept? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
När vi andra går till Cl&Gr så åker du & Hacke till teologiska institutet i Lund.

Telogiska institutet? 😄 Det hade låtit bättre än "Centrum för teologi och religionsvetenskap..." 😄

Hade gärna hängt på jag med men pengarna är nästan slut nu... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Demonen och jag snackade förresten om att köra ett pre-rejs nästa vecka när han är här nere på besök.

Kanske torsdag eller fredag. Stortorget i Lund eller Lilla Torg i Malmö. Någon mer som hänger på?

Danny, jag räknar kallt med dig. edit: 😉

Jadå!

Danny kan man räkna med.

När ingen annan dyker upp så kommer Danny stå där med öppen famn & rädda en kväll, en dag eller kanske ett helt liv. Eller hur, Reason, det var väl nåt i den stilen hon sa?

Skitkul att så många visar intresse för den 3'de September, jag ska ta tag i det på allvar nästa vecka & boka bord på nattklubb. Formell inbjudan kommer inom kort!

Link to comment
Dela på andra sajter

Demonen och jag snackade förresten om att köra ett pre-rejs nästa vecka när han är här nere på besök.

Kanske torsdag eller fredag. Stortorget i Lund eller Lilla Torg i Malmö. Någon mer som hänger på?

Danny, jag räknar kallt med dig. edit: 😉

Jadå!

Danny kan man räkna med.

När ingen annan dyker upp så kommer Danny stå där med öppen famn & rädda en kväll, en dag eller kanske ett helt liv. Eller hur, Reason, det var väl nåt i den stilen hon sa?

Skitkul att så många visar intresse för den 3'de September, jag ska ta tag i det på allvar nästa vecka & boka bord på nattklubb. Formell inbjudan kommer inom kort!

Vem? Madde?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
äh ja kommer fan inte...

sluta med din jäkla tonårsångest nån gång. varför inte?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...