Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Det kanske är Roha....  😉

Fan där fick du mig 😄

:rolleyes:

Jag var i kontakt med Vendolin i tisdags.

Dom sa att dom skulle kika lite närmare på det och kolla va dom kunde göra.

Dom har tydligen fått in flera klagomål dom senaste månaderna på att dom inte kan spåra upp IP adresser tydligen. Eller spåra upp person ifråga alls. Det verkar som det är flera st som blivit blåsta av en snubbe som säljer en Virus. Dom sa nånting med att förnya sidan. Tydligen så ska man behöva bekräfta annonsen med ett brev hemskickat till ens adress. Det är för mkt bluff. Och förmodligen så är dom andra som blivit blåst, blåsta av samma kille förmodligen. Det var iallafall en Virus.

Jag skulle återkomma på måndag nästa vecka om ingenting hänt sade dom.

Och det verkar ju inte hända mkt där inte.

Och föressten så har jag glömt och tacka alla som gav mig stöd när jag vart blåst.

Jag fick ihop hela 900:- 🙂

Helt otroligt!

Plus allt stöd utöver det oxå!

TACK ALLA! 🙂

Redigerat av Roha
Annons
  • Svar 65
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat

Har en kompis som blev blåst på 8000 kr av en falsk annonsör. Han ringde polisen som sa att dom inget kunde göra. Han blev så upprörd att han måste åka till Max och köpa hamburgare för att tröstäta dessa med sin sambo. När han kom hem upptäckte han att personalen på Max glömt att lägga i hamburgarna i bröden.

Hans bästa dag hittills.

Sann historia.

Postat
När han kom hem upptäckte han att personalen på Max glömt att lägga i hamburgarna i bröden.

Ibland är livet bara för grymt.

Jag sitter just och lyssnar på Sommar i P1 och just nu spelas en finsk sorgsen visa.

Det blev helt absurt att läsa om din vän till den musiken.

Jag ser honom sitta i regnet med sina tomma bröd.

Han gråter, ser upp mot himlen med ett bröd i varje hand och skriker "WHYYYY WHYYYYY!?!?!"

Postat (redigerat)
Jag vette fan hur jag ska göra.

Är det ingen som fått ngt svar från honom allls?

Stämmer det att du har svinets namn adress och personnummer? Gå hem till honom med en mobb och kräv dina pengar personligen! Det hade jag gjort! Om han vägrar ge honom en sån läxa han aldrig glömmer. Slå skiten ur fanskapet och ta dina pengar i saker!! Samla ihop alla galningar du känner och åk hem till honom! Han har redan visat att han inte självmant tänker lämna tillbaks dina pengar oavsett hur du ber och bönar. Sen, när du fått dina pengar så hänger du ut honom så att han aldrig kan göra samma sak igen. Meddela sen vendolin så att dom skärper kraven för vilka uppgifter som ska finnas med i en annons.

Eller skit i allt. Åk hem till honom bara. Bara du får dina pengar.Det är huvudsaken!

Om han tror han är tuff då får du visa honom att du är tuffare. Skiter han ner sig så kommer han inte att våga göra nåt. för han tror då att du är psyko!

Är han själv kriminell så vet han att det finns vissa man inte jävlas med. T ex galningar eller H.A.

Det funkar!!!

Lycka till!!

Redigerat av FuJiSuN
Postat
När han kom hem upptäckte han att personalen på Max glömt att lägga i hamburgarna i bröden.

Ibland är livet bara för grymt.

Jag sitter just och lyssnar på Sommar i P1 och just nu spelas en finsk sorgsen visa.

Det blev helt absurt att läsa om din vän till den musiken.

Jag ser honom sitta i regnet med sina tomma bröd.

Han gråter, ser upp mot himlen med ett bröd i varje hand och skriker "WHYYYY WHYYYYY!?!?!"

:'(

*gråter*

Postat
Jag vette fan hur jag ska göra.

Är det ingen som fått ngt svar från honom allls?

Stämmer det att du har svinets namn adress och personnummer? Gå hem till honom med en mobb och kräv dina pengar personligen! Det hade jag gjort! Om han vägrar ge honom en sån läxa han aldrig glömmer. Slå skiten ur fanskapet och ta dina pengar i saker!! Samla ihop alla galningar du känner och åk hem till honom! Han har redan visat att han inte självmant tänker lämna tillbaks dina pengar oavsett hur du ber och bönar. Sen, när du fått dina pengar så hänger du ut honom så att han aldrig kan göra samma sak igen. Meddela sen vendolin så att dom skärper kraven för vilka uppgifter som ska finnas med i en annons.

Eller skit i allt. Åk hem till honom bara. Bara du får dina pengar.Det är huvudsaken!

Om han tror han är tuff då får du visa honom att du är tuffare. Skiter han ner sig så kommer han inte att våga göra nåt. för han tror då att du är psyko!

Är han själv kriminell så vet han att det finns vissa man inte jävlas med. T ex galningar eller H.A.

Det funkar!!!

Lycka till!!

.. frågan är om det är värt att få en dödsfiende för resten av sitt liv för "ynka" pengar. Det svider som fan när det väl händer, men sen lär man sig kanske något av det (att inte lita på folk helt enkelt..), och om några år kanske man t.o.m. skrattar åt det.

Tror ärligt talat att det är bättre att skita i sådana idioter; eller iallafall inte gå längre än att varna sina medmänniskor.

/Daniel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.