Jump to content
Annons

Hjälp mig!


Recommended Posts

Annons

Jag misstänker att det blir till att lägga upp den på eget serverutrymme och sedan länka till den. Ofta får man ju en tio mb till sitt internetabonnemang, så det kanske kan vara en lösning. Förutsättningen är dock att du hittar de pappren och klarar ut att FTP:a filen till servern. Annars har jag sett att folk lägger upp sina låtar till olika gratisställen på nätet och länkar dit. Det är dock inte så populärt eftersom de länkarna ofta leder till webbplatsen och inte själva låten. Tänk alltså två gånger först 😕

Hoppas det här var till lite hjälp iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag misstänker att det blir till att lägga upp den på eget serverutrymme och sedan länka till den. Ofta får man ju en tio mb till sitt internetabonnemang, så det kanske kan vara en lösning. Förutsättningen är dock att du hittar de pappren och klarar ut att FTP:a filen till servern. Annars har jag sett att folk lägger upp sina låtar till olika gratisställen på nätet och länkar dit. Det är dock inte så populärt eftersom de länkarna ofta leder till webbplatsen och inte själva låten. Tänk alltså två gånger först 😕

Hoppas det här var till lite hjälp iaf.

Någon som har gjort det förut och vet någon bra sida? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars är det ju inte så dyrt att skaffa serverplats på ett webbhotell. Jag har två, för säkerhets skull... På två olika webbhotell 😳

www.thimmie.se och www.enamoured.info. Dock betalar jag inte för thimmie.se, men ändå, det är inte dyrt. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...