Drik Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Tänkte ha denna som ett element på emortal hemsidan som jag ska bygga under veckan.. Vad tycker ni?
Drik Postat 12 juli 2005 Trådstartare Postat 12 juli 2005 Kul bild!..bra gjord..blir en bra blickfångare! Tack 😄 Tänkte färga de röda bollarna i tentakel högtalarna i olika färger och låta de länka till olika delar av sajten. Kanske kan bli kul 🙂 Näpp, dags o lägga sig! 😆
gsol Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Kul bild!..bra gjord..blir en bra blickfångare! Tack 😎 Tänkte färga de röda bollarna i tentakel högtalarna i olika färger och låta de länka till olika delar av sajten. Kanske kan bli kul 🙂 Näpp, dags o lägga sig! 😳 Helt otroligt snyggt, 3Ds Max?
Drik Postat 13 juli 2005 Trådstartare Postat 13 juli 2005 Kul bild!..bra gjord..blir en bra blickfångare! Tack 😛 Tänkte färga de röda bollarna i tentakel högtalarna i olika färger och låta de länka till olika delar av sajten. Kanske kan bli kul 😄 Näpp, dags o lägga sig! 😆 Helt otroligt snyggt, 3Ds Max? Tack!! 🙂 Gjorde polygon modell i Maya som såg ut så här: Sedan har jag fixat till resten i photoshop.
Martin Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 😄 Helvete vad grym du var på Photoshop! Han har väl inte PS:at den? ;P
Linus Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 🙂 Helvete vad grym du var på Photoshop! Han har väl inte PS:at den? ;P Nej, men jämför bilden av hur originalet såg ut i Maya med den färdiga bilden. Tycker nog jag kan hålla med om att han har goda Photoshop-kunskaper... Däremot, loggan (huvudet) ger mig vibbar av Napster-loggan, fast röd.
Drik Postat 14 juli 2005 Trådstartare Postat 14 juli 2005 😉 Helvete vad grym du var på Photoshop! Han har väl inte PS:at den? ;P Nej, men jämför bilden av hur originalet såg ut i Maya med den färdiga bilden. Tycker nog jag kan hålla med om att han har goda Photoshop-kunskaper... Däremot, loggan (huvudet) ger mig vibbar av Napster-loggan, fast röd. Tackar 😉 Hehe, jupp den har sin liknelse med kattliknande napster i sin stående form. Normalt kommer jag dock köra den liggandes så att hörluren bildar ett "e" 🙂 Tänkte fixa ett wallpaper med prylen imorrn, kommer lägga upp den på hemsidan 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.