durito (oregistrerad) Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 LÅTNAMN: Hell Get This One ARTIST/GRUPP: THe Horsemen GENRE: rock/jazz/country LÅTLÄNGD: 3:57 Min KOMPOSITÖR: Christian Lidman PRODUCENT: öh SÅNG: Christian Lidman samt Olle Nyman INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 5,42 STATUS: nå nivåer som ska ändras typ LÅTEN: Your browser does not support the HTML5 audio tag
vortex Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 "Saligare att giva, än att taga", som det står i den Goda Boken... 😉 Ego tycker det här var juste. Datorer, pluggar och elektroner förstår jag mig inte på (även om jag är här på forumet bl.a. för att förkovra mig), men jag tolkar detta som helt analogt. Korrekt? Kan väl möjligen tycka att fiolen blir en smula gnällig och alltför genomträngande i längden. Å andra sidan kanske det beror på att jag tröttnade på fiol (Perlman & Oistrach undantagna) sedan jag var med och begravde min gamle kompis, jazzviolinisten NN, i Gbg:s domkyrka för några år sedan. Han spelade på Nalen på 40-talet. Så gammal är jag... 😉
blouis Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 fin låt, sång och sound. goa sångstämmor! om man får önska sig något hade det varit lite mer liv i arrangemanget. kanske lite mer skillnader i dynamik mellan de olika partierna, eller att alla instrument inte spelade från början eller nåt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.