Wiseman Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 (redigerat) LÅTNAMN: We Become One ARTIST/GRUPP: Troupe & Wiseman GENRE: Downtempo/Jazz/Chillout LÅTLÄNGD: 4:42 Min KOMPOSITÖR: Troupe Gammage IV & Sean Wiseman PRODUCENT: Sean Wiseman SÅNG: Sean Wiseman INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: MP3 STORLEK: 6,5 Meg STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Wiseman CTG Sida Troupe CTG sida Redigerat 12 juli 2005 av Wiseman
Thimmie Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 Jag får en liiiten känsla av att du lyssnar på Koop. Är det så? Låten är riktigt soft. Jag gillar den. Inget direkt att klaga på. Bra jobbat! Jag gillar sexan du lägger! 😉
Wiseman Postat 11 juli 2005 Trådstartare Postat 11 juli 2005 Koop har jag lyssnat på 😄 Detta är en CO´p dock, alltså Corperation, så jag fick en ganska soft, avslappnad barjazzlåt av Troupe,och spicade till den en hel del. Sen donade vi lite, så det blev lite tryck 🙂 när jag hörde Koop första gången, "Summer Sun", på ZTV!! ellet MTV eller nått helt sjukt galet, fick jag springa och hämta papper & penna. Snabbt som fan. 😉
Wiseman Postat 11 juli 2005 Trådstartare Postat 11 juli 2005 (redigerat) 😉 Seg skall den vara. Det tar jag som en komplimang, och den är även såpass jazzimproviserad, eller mixad med andra influenser, att jag förstår, och är medveten om att den kan vara svår att smälta för vissa 🙂 Chillout 😄 Redigerat 11 juli 2005 av Wiseman
Thimmie Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 Koop har jag lyssnat på 😄 Detta är en CO´p dock, alltså Corperation, så jag fick en ganska soft, avslappnad barjazzlåt av Troupe,och spicade till den en hel del. Sen donade vi lite, så det blev lite tryck 🙂 när jag hörde Koop första gången, "Summer Sun", på ZTV!! ellet MTV eller nått helt sjukt galet, fick jag springa och hämta papper & penna. Snabbt som fan. 😉 Hehe... jag lyssnar också på Koop! Har du fler låtar i samma genre?
Wiseman Postat 11 juli 2005 Trådstartare Postat 11 juli 2005 Kanske, inte riktigt lika mjukt jazziga. lite hårdare, mer downtempo. En del house 😉 Men ingen serverspace, kollar på det! Min dog häromdan för första gången på 5 år. Haft 300 meg serverspace gratis i 5 år. Tack till http://1av10.nu ! RIP 😄
Thimmie Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 Kanske, inte riktigt lika mjukt jazziga. lite hårdare, mer downtempo. En del house 😉 Men ingen serverspace, kollar på det! Min dog häromdan för första gången på 5 år. Haft 300 meg serverspace gratis i 5 år. Tack till http://1av10.nu ! RIP 😄 Ajaj! Otur... Hojta om du fixar en ny server! 🙂
Valdez Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Skön låt!..man liksom flyter med på tonerna. Rösten förmedlar fin känsla! ljudbilden är mycket bra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.