Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som en del av er vet så hade jag inbrott för ett tag sedan varpå alla mina grejor blev stulna. Nu har jag beslutat mig för att sticka iväg för pengarna istället för att köpa nytt direkt... till Australien =) Har tänkt vara borta i ett år varpå jag säger hej då tilll er, flyger den 7 aug. Men man kanske dyker upp igen därefter.. o musiken har jag inte tänkt sluta med... har nämligen precis blivit erbjuden ett släpp i amerika 😄🙁

Så ha en fin vinter! 🙂

Annons
Postat

Mors!

Postat
Så ha en fin vinter! 😉

Mmm, känns inte riktigt aktuellt än, med 28 grader i skuggan här 🙂

Och du, Internet finns i Australien också har jag hört 😄

Så du får minsann logga in nån liten gång då och då, och starta en reseblogg i en tråd här eller nåt.

Postat

Hör av dig.. Det finns Internet down under också 😄

Trevlig resa! 😉

Postat
Australien är inte lika kul som en studio. Men de har ju iofs koalor.. Så det kanske väger upp det?

Ja, sampla några koalor och sälj ljuden på eBay och Vendolin så har du starten på din nya studio i Australien. 😛

Postat

australien är grymt, bodde där under hela 2004 och pluggade ljudteknik 😛 ha det så jävla bra nu..vet inte hur du ska bo och så men det finns många bra och framförallt billiga internetcaféer där det kostar typ 1 dollar (5,50kr) i timmen.

~ force

avundsjuk som fan!

Postat

Låter riktigt härligt, jag blir avundsjuk... 😛

Ha det nu riktigt härligt. Vad skall du göra förresten? Är det ett års "working holiday" eller?

//Nisse 🙂

Postat
Och du, Internet finns i Australien också har jag hört 😉

Så du får minsann logga in nån liten gång då och då, och starta en reseblogg i en tråd här eller nåt.

Yes Sir!

Postat
australien är grymt, bodde där under hela 2004 och pluggade ljudteknik 😉 ha det så jävla bra nu..vet inte hur du ska bo och så men det finns många bra och framförallt billiga internetcaféer där det kostar typ 1 dollar (5,50kr) i timmen.

~ force

avundsjuk som fan!

Nice.. (ja dubbel nice för ljudteknikutbildning 😉 )

Jo internet ska jag hitta.. Ska resa runt i landet mest, reser på work and holiday visum, så det blir väl mest hostels jag kommer att bo på.

Postat
Australien är inte lika kul som en studio. Men de har ju iofs koalor.. Så det kanske väger upp det?

Jo kanske.. lite variation förnyar..

Om inget annat så får jag garanterat ny inspiration... 😉

Postat

Avundsjuk! Ha ett skitbra år !

musik (oregistrerad)
Postat

God Bajs!

Hade en kompis i lumpen som sa exakt samma sak, men han kom hem efter tre veckor...

Dra inte på dig Malignt Melanom eller bli upphäten av hajar eller giftspindlar.

Lycka till!

lampa//:musik

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.