Torpedvin Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 är Keyboardist och hobbystudiopulare från Hönö utanför Göteborg. Pluggar just nu musik på Fridhems folkhögskola. Jävligt fet skola 😉 Annars är jag ute å giggar med reggaeorkestern dubadown i sommar. Fantastikst skojigt. Kolla in oss på Uppsala Reggaefestival om ni inte har ngt bättre för er. http://www.dubadown.com
kyaal Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 är Keyboardist och hobbystudiopulare från Hönö utanför Göteborg.Pluggar just nu musik på Fridhems folkhögskola. Jävligt fet skola 😉 Annars är jag ute å giggar med reggaeorkestern dubadown i sommar. Fantastikst skojigt. Kolla in oss på Uppsala Reggaefestival om ni inte har ngt bättre för er. http://www.dubadown.com Välkommen, dubadown låter bekant. ni hade väl spelning i västerås för inte så längesen?
rewind Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 Tjo! Gött med en som bor nära mina trakter, bor i Torslanda 😉 Välkommen på dajj iaf! ps. fräsh hemsida ds
Wiseman Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 (redigerat) Dubadown har vi sett i götet, flertalet gånger! Mycket mycket bra! Spelade även nu på "reggaefestivalen" på Trädgårn? Synd att så många av dom riktigt stora inte kom. Härligt på hönö, och folkhögskola! Min va bara skit, men kul hade vi! Är lite "tillbakany" här me, så säger hej till alla jag med! Själv sitter man i Majorna, GBG, men bara ett tag till. Sen får vi se 😉 Mer Reggae till folket! Redigerat 11 juli 2005 av Wiseman
Torpedvin Postat 11 juli 2005 Trådstartare Postat 11 juli 2005 Dubadown har vi sett i götet, flertalet gånger! Mycket mycket bra!Spelade även nu på "reggaefestivalen" på Trädgårn? Synd att så många av dom riktigt stora inte kom. Kul att du diggar! Trägårn spelade vi på å de va skitsköj. Synd bara att det typ krockade med peps :-( Bajigt spelshema. Vilken skola hade du gått på föressten?
Jocke Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 Tjena och välkommen Edvin! Jag vet vem du är! 🙂 Kanske känner du igen den här killen också.
Wiseman Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 (redigerat) Dubadown har vi sett i götet, flertalet gånger! Mycket mycket bra!Spelade även nu på "reggaefestivalen" på Trädgårn? Synd att så många av dom riktigt stora inte kom. Kul att du diggar! Trägårn spelade vi på å de va skitsköj. Synd bara att det typ krockade med peps :-( Bajigt spelshema. Vilken skola hade du gått på föressten? Arvika Folkhögskola, 1km från Travbanan. Ute i ingenstans. Bara ett stort fält där det växte massa svamp. Alltid skumma typer där. Skit skola rentutsagt, dom la ner radiolinjen efter vi gått färdigt den. "Studion" va en 450, 64ram. Det va bara gå dit, "Hej, jag sticker hem o jobbar". Så satt man i solen. Skoj men skit. 🙂 Jag uppmanar ALLA att upmmanna ALLA andra att ALDRIG söka dit =) Trots att dom står först i FHSK katalogen. Är ju av den lata typen att jag tänkte, va fan, får la söka en skola o göra nått nån gång. Tog första. Kände mig kreativ o nöjd. Hade ju skickat iväg en ansökan. Så kom jag in. Där nånstan sket det sig... Krocka med Peps, dubbelskit. Då fick ni både mindre folk, o missa en bra spelning. Trist. När spelas nästa gång i götet? Missade sist på Pusterviksbaren 🙁 Redigerat 11 juli 2005 av Wiseman
Torpedvin Postat 11 juli 2005 Trådstartare Postat 11 juli 2005 Tjena och välkommen Edvin! Jag vet vem du är! 🙁 Kanske känner du igen den här killen också. Tjenare... Asså jag kopplar inte riktigt. Är du från hvitfeldtska. Och vem är han bagarn?
Torpedvin Postat 11 juli 2005 Trådstartare Postat 11 juli 2005 När spelas nästa gång i götet? Sticky Fingers nu på Lördag. (av alla ställen)
Wiseman Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 När spelas nästa gång i götet? Sticky Fingers nu på Lördag. (av alla ställen) Haha. Såg ju Eek-A-Mouse några meter därifrån. Whadodem, biddelibong. Mycket sånt 🙁 Men helt ok. Men Sticky låter farligt, men Dub bra. Dilemma. 🙂
Per_a_55 Postat 13 juli 2005 Postat 13 juli 2005 (redigerat) Whälkommen in. Missade trägårn, men grabben var där, han sa att det var super (satan att man alltid skall välja fel....) edit: schvenskan Redigerat 13 juli 2005 av Per_a_55
Wiseman Postat 17 juli 2005 Postat 17 juli 2005 När spelas nästa gång i götet? Sticky Fingers nu på Lördag. (av alla ställen) Hur gick det ? Lördagen gick mig obemärkt förbi. Tydligen söndag idag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.