Mattis Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Sajten var rolig och folks känslor runt den likaså ;o)
Carl_B Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 för mej funkar a state of trance bra... eller bussen, spårvagnen, pendeln, kärringen som går över gatan ja vad vet jag... bättre än den skiten... Det är så sött att du blir så upprörd av detta 🙂 Du vet väl att det är hälsovådligt att vara för seriös? haha.. njaa.. ja låter alltid mer seriös än vad jag är... 😉 visst tanken är väl att man ska se den me ett öga salt o glimten i nypan men ja har svårt för de när de handlar om mitt liv, min religion och min familj 🙂
hackeman Postat 29 mars 2004 Postat 29 mars 2004 Om man bortser från huruvida han är korrekt eller ej i sin fakta, så har han iaf ett underhållande sätt att skriva på och satjens uppbyggnad är förbannat snygg och innovativ. Tycker jag. 😉 Dessutom bjuder han ju på en härlig resa i historien med tillhörande flashbacks! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.