Lindeberg Postat 10 juli 2005 Dela Postat 10 juli 2005 Vi släpper ju ingen ny musik på Bevlar i sommar, utan lägger istället upp tre stycken två timmar långa mixset, och idag är det dags för ett nytt! Dumb Dan + The Adjuster promo mix Denna gång är det The Adjuster som gästar. Min mix (första 50 minuterna) är lika blandad kompott som vanligt; lite eget, lite electro, vokalt + några skojiga exclusives! Johans set är mer enhetligt - massor av knäckig fransk house, grymma låtar till 100%! Tanka nu - seten ligger bara uppe till den 24/7 då det är dags för Rasmus att bjussa på en mix. ...för övrigt vill jag önska alla en trevlig sommar! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 juli 2005 Dela Postat 10 juli 2005 Tackar! Får rulla tills arvika! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 13 juli 2005 Dela Postat 13 juli 2005 ah nice.. Tannkar så fort jag kommit hem 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.