Jump to content
Annons

Dreamland Project

Dreamland Project (oregistrerad)

Recommended Posts

Vem är jag? En f.d medlem nr 90 som återvänt till forumet efter en tids frånvaro.

Hankar mig fortfarande fram på en ursunkig modemlina vilket försvårar mina möjligheter att lyssna på era demos, vilket jag hoppas alla berörda parter har överseende med. (Ingen som fixat möjligheter att få demos på CD än, det var på tal för en tid sedan?)

Driver fortfarande ett musikprojekt som jag kallar Dreamland Project. Bara som hobby, och med medlemmarna jag och mitt stora ego :rolleyes: Spelar keyboard, munspel, lite gitarr, lite trummor, lite ägg (av plast!), tja det mesta. Inga nya alster på ett tag, är nog inne i en liten kreativ svacka, men planerar att råda bot på den under sommaren och semestern.

Musikstil? Tja, allt och inget. Jag kan nog inte placera mig i något fack. Har gjort allt från meditationsmusik till irländsk folkmusik, jazz, boogie och blues. Det har iofs blivit en och annan tolkning av Vikingarna med Heavy Metal stuk med på skoj.

Well, nu har jag presenterat mig för alla som inte vet vad/vem jag är. Jag hoppas jag kommer att trivas lika bra som förra gången.

Dela på andra sajter

Annons

Tack alla för mottagandet, det värmer!

brojd:

Vikingar i Heavy Metal tappning?!? ... gimme some!

Jag kanske lägger ut en snutt vid tillfälle. I let you know!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.