Karin Krantz Postat 26 mars 2004 Dela Postat 26 mars 2004 Min favorit är en av mina bästa vänner Z&E Han kommer att vara med och släppa ett samlingsalbum. Har tyvärr ingen länk att ge för hans musik är ej reggad än 🙂 Hemligt , hemligt. ( mini hint: Har blivit jämförd med Airbase ) Håll öron och ögon öppna 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 mars 2004 Dela Postat 26 mars 2004 Solklart val: Yvonne (tyvärr nedlagt nu) De två första skivorna har ett mycket härligt sound. Den tredje var lite väl popig, men det förlåts av deras sista skiva hit tha city. Hemsidan jag hittade är gammal, och berör bara de två första albumen... Yvonne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 hmm... yngwie malmsteen, michael romeo och jag själv får jag nog säga då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
speed-focus Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 radiohead såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Oj, finns många som jag tycker är mycket stabila... 'Elton John' är en av favoriterna när det gäller pop. På dansmusik sidan så ligger 'Prodigy' och 'Astral Projection' riktigt högt upp på skalan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Jason Falkner. Respekt hela vägen vad han än är inblandad i. Han skulle kunna lyfta t o m Brandsta City Släckers.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikke K Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 jag kan faktiskt inte peka ut just en person eller grupp som jag tycker är "bäst" för de är så otroligt många! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 radiohead såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robotapan Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Led Zeppelin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Kraftwerk, Ramones, Beach Boys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Chris Rea när han inte "tvingas" skriva kommersiellt gångbar musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Alt. Country-kungen Ryan Adams så klart! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridh Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 I am so old fashioned! 😉 Scritti Politti. Pet Shop Boys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 (redigerat) Har många favoriter men på toppen kan nämnas Joe Satriani, Fluke och The Prodigy. Och Michael Jackson 😉 EDIT: Och naturligtvis Seamus Haji 🙂 Redigerat 27 mars 2004 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 himmla många, men för att välja några av semi-profsen, god extra inkomst av sin musik, som glädjer väldigt många: lite WorldMusic känsla: Susan Raven lyssna på Saturn (med stor risk för att bli tjatig) den bästa låt som skrivits !!! dom släpper snart en ny CD som skall vara ännu bättre(?!) Soul/Pop Natalie Brown Ohhhh så bra 😉 hela ArtistLaunch är översvämmat med bra Atister och Band !! (själv har jag avslutat våra affärer, men det är en annan historia) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Jösses. Vet varken vart jag ska börja eller sluta. Några i alla fall. Reamon Prodigy Kid 606 Paul Van dyk Jean Michale Jarre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 som sagt.... några iaf. AC/DC, The Hellacopters, Massive attack, Portishead; The Beatles, OZZY, NIrvana, Smashing Pumpkins, King Crimson, Black Sabbath, Mötley Crue, The Raveonettes, Guns 'n roses, Kiss, Marilyn Manson, Elvis, Kyuss, Queens of the stoneage, Baxter, Cradle of filth, The international noise conspiracy, Tool, Chemical brothers, Primal scream, Massa klassisk musik, Danny Elfman, Björk, mm, mm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Det brukar pendla en hel del... Men gamla favoriter är ju MBMA helt klart! Dock innan Seron och Leo hoppade av... Annars har vi jy till exempel Basement Jaxx som brukar vara mycket bra... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Humm... lyssnar mycket på diverse Fusion och Jazz, men det är genren i helhet, har ingen direkt favorit! 😆 Annars är det tidiga Red Hot Chili Peppers (mest pga Fleas basspel) något jag gillar att lyssna på. Kan väl lista lite mer, som om någon skulle bry sig: Dream Theater (Tidiga) Metallica Tower Of Power ... och annat smått o gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Luther Vandross James Ingram Earth, Wind & Fire Kool & the Gang Chic Brothers Johnson The Whispers Delegation Diana Ross Jonathan Butler Saga ZZ Top Chicago Toto Boston ABBA Prince Michael Jackson Pages (Mr Mister) Det finns ju massor - så jag skulle kunna fortsätta en bra stund till. Dessa är i alla fall några som jag kom att tänka på omedelbart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dna the Synthmaestro Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Hel är stabila, Svensk metal typ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staley (oregistrerad) Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 A Perfect Circle är hetaste alternativet just nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MorDeth (oregistrerad) Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Chastisement, Sanctification, Aeon, Ingraiend... Mycket heta band! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lodger Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Talking Heads Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 22 april 2004 Dela Postat 22 april 2004 Har många men puffar för tre av dessa Narnia http://www.narniaworld.com/ och Masterplan http://www.headbangers-ballroom.de/mp_page/index1_1024.html Grym Powermetal med enorma melodier. Sedan får vi ju inte glömma grovt underskattade Freak Kitchen http://www.freakkitchen.com/ 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 22 april 2004 Dela Postat 22 april 2004 Sten & Stanley eller någon av alla mina idoler på http://www.users.wineasy.se/l-bow/frontline/Idolkort.html#K Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 22 april 2004 Dela Postat 22 april 2004 Hybrid är bra. Astrix också för den delen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 5 maj 2004 Dela Postat 5 maj 2004 Finns ett gäng: Aphex Twin Squarepusher Kid606 Venetian snares U-Ziq (Mike Paradinas) Mouse on mars Matmos Det var väl favoriterna, annars lyssnar jag på allt möjligt, utom radiotrance eller eurotechno eller vad det nu kallas (keyword: Etype). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staley (oregistrerad) Postat 5 maj 2004 Dela Postat 5 maj 2004 I dagsläget är tveklöst A Perfect Circle bäst!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 5 maj 2004 Dela Postat 5 maj 2004 Hybrid... riktiga genier! mike e het me... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.