Michael Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 Glad, mogen och ungdomlig kille med stort musikintresse söker folk med samma intresse för musik som kan hjälpa mig när jag fuckar upp vad det nu är jag sysslar med eller som vill sälja en virus ti till krafigt reducerat pris. tycker om att resa i världen, skruvad knarkmusik, ishacketechno, och diverse hippie flum och dessutom det mesta i världen som är musikrelaterat. Bosatt utanför stockholm. Vill du leka med mej får du gärna ta med dig dina egna leksaker. hej 🙂
Pazo Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 tja!. Du lånar inte ut leksaker också? Alla mina leksaker ligger i sandlådan 🙂 Ps...Välkommen! 😎
Nisse Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 Välkommen skall du i alla fall vara, det finns nog fler 08'or här så du kan säkert hitta någon att leka med.. 🙂 //Nisse
Cloudsurfer Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 härligt med ännu en electronica fan till Forumet 🙂 Välkommen skall du vara Signed with a glowstick
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 härligt med ännu en electronica fan Vart i texten framgår det?
osiris Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 Välkommen hit... och jag säger Hej på nytt till alla gamla rävar... Trevligt att vara tillbaka på banan igen 😉
brojd Postat 10 juli 2005 Postat 10 juli 2005 (redigerat) Glad, mogen och ungdomlig kille med stort musikintresse söker folk med samma intresse för musik som kan hjälpa mig när jag fuckar upp vad det nu är jag sysslar med eller som vill sälja en virus ti till krafigt reducerat pris. tycker om att resa i världen, skruvad knarkmusik, ishacketechno, och diverse hippie flum och dessutom det mesta i världen som är musikrelaterat. Bosatt utanför stockholm. Vill du leka med mej får du gärna ta med dig dina egna leksaker. hej 😆 Välkommen! Hoppas du kommer trivas. (ishacketechno = Is Hacke Techno??.... no Hacke is forumräv) !?! Redigerat 10 juli 2005 av brojd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.