Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Glad, mogen och ungdomlig kille med stort musikintresse söker folk med samma intresse för musik som kan hjälpa mig när jag fuckar upp vad det nu är jag sysslar med eller som vill sälja en virus ti till krafigt reducerat pris. tycker om att resa i världen, skruvad knarkmusik, ishacketechno, och diverse hippie flum och dessutom det mesta i världen som är musikrelaterat. Bosatt utanför stockholm. Vill du leka med mej får du gärna ta med dig dina egna leksaker.

hej 🙂

Annons
Postat

Välkommen skall du i alla fall vara, det finns nog fler 08'or här så du kan säkert hitta någon att leka med.. 🙂

//Nisse

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
härligt med ännu en electronica fan

Vart i texten framgår det?

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Hjärtligt välkommen 🙂

Postat

Välkommen hit...

och jag säger Hej på nytt till alla gamla rävar... Trevligt att vara tillbaka på banan igen 😉

Postat (redigerat)
Glad, mogen och ungdomlig kille med stort musikintresse söker folk med samma intresse för musik som kan hjälpa mig när jag fuckar upp vad det nu är jag sysslar med eller som vill sälja en virus ti till krafigt reducerat pris.  tycker om att resa i världen, skruvad knarkmusik, ishacketechno, och diverse hippie flum och dessutom det mesta i världen som är musikrelaterat.  Bosatt utanför stockholm.  Vill du leka med mej får du gärna ta med dig dina egna leksaker.

hej 😆

Välkommen!

Hoppas du kommer trivas.

(ishacketechno = Is Hacke Techno??.... no Hacke is forumräv) !?!

Redigerat av brojd
Postat

Välkommen! 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.