Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

ville bara säga det...konstigt att ingen skrivit nått här ännu?

laddar ner nu... 🙂

EDIT: länk

Redigerat av Olsberg
Annons
Postat

Ett bekant nummer? 303 alltså? 🙂

Postat
nån som testat än?

Jodå, jag har redan uppdaterat. Jag tillhör den lyckliga skaran som inte stötte på några av buggarna i 3.0. Så jag kan inte säga hur stabilt 3.0.3 är, men jag får lita på att betatesterna gick bra den här gången. :rolleyes:

En ny förbättrad sak har jag i alla fall märkt: 3.0 för Mac laddade in samplingar snabbare än 3.0 på PC. Men 3.0.3 är det nu äntligen lika snabbt på PC! 🙂

Postat

Från pressmeddelandet:

Additional features added to Reason 3.0.3 include:

* Enhanced performance. The code has been heavily optimized to deliver better performance than in Reason 3.0.

* Added Remote support for Frontier Design Group’s TranzPort wireless controller and the M-Audio Ozonic FireWire keyboard.

* Remote SDK. The Remote technology has changed the way software and hardware controllers interact. Propellerhead Software have now created a Software Development Kit that will allow third party manufacturers to create their own Remote codecs to enable their controllers to interact with Reason 3.0. The SDK will be made public later this summer.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.