D Vibe Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 http://www.isnichwahr.de/redirect2061.html 😉 .. att jag vet att det är i Uppsala hänvisar jag till den här tråden på ett annat forum: http://datormusik.net/viewtopic.php?t=1142
hegobald Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 Jösses.. Gå genast och köp en back med Radar. Det där såg ju läskigt ut ju.. Som nåt ur en Stephen King film eller nåt. 😉 Tänk när mördarfjärilarna kläcks då 😄
TonyHEX Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 Phew, inte dåligt med larvae där inte. Usch tänk om det varit spindlar istället för larver, the horror! Rätt snygg bild den där med trädet, var ju ett fint mönster dom lyckats gjort runt om 😳
hackeman Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 Blärrkhh!! 😱 Hur kunde det här hända? Var pysslar ni med för miljöförstöringar i Uppsala som inte vi andra gör?
dede Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 HGmm, Då undrar ju vän av ordning; Är du D-Vibe eller C-frog? Finns det rent av 28 olika personligheter, en på varje forum........... A-aardwork, B-björne.........Å-ålen, Ä-eel, Ö-theEnd............? 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 juli 2005 Postat 9 juli 2005 Åh fy satan. Är livrädd för småkryp 😳😮🙂🙂😄
Sonnert Postat 9 juli 2005 Postat 9 juli 2005 altså. vad får dom ut av att spinna så jävla mkt tråd!?
D Vibe Postat 9 juli 2005 Trådstartare Postat 9 juli 2005 altså. vad får dom ut av att spinna så jävla mkt tråd!? Det var någon som sa att tråden skyddar dem mot angripare som fåglar och så.. /Daniel
Xancerman Postat 11 juli 2005 Postat 11 juli 2005 vi har mycket sådant i Övik iår med, har aldrig sett något liknande tidigare.. dock ganska faschinerande 🙁
D Vibe Postat 12 juli 2005 Trådstartare Postat 12 juli 2005 det här är lätt forumets längsta "tråd" Humor.. 😛
Sonnert Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 vi kanske kan "spinna" vidare och komma på några fler 😛
brojd Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 (redigerat) vi kanske kan "spinna" vidare och komma på några fler 🙂 Sluta larva dig. ..... 😛 Redigerat 12 juli 2005 av brojd
gsol Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Hmm.. Jag som bor i Uppsala och allt har inte heller sett nåt liknande. Men jag kan i alla fall bekräfta att tegelhusen man ser på en bild är svindlande lika husen i stadsdelen Årsta i Uppsala (där förövrigt alla hus ser ut så där) 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.