Midwinter Postat 6 juli 2005 Dela Postat 6 juli 2005 Hallå! Jag är en 33-årig hårdrockare från Västerås. Jag har växt upp med Maiden, Accept,W.A.S.P, Venom och Bathory i princip (har lyssnat på Maiden i 23 år nu,haha). Idag lyssnar jag på en mängd musik, alltifrån Frank Sinatra till Necrophobic , men som oftast mest metal, filmmusik och klassiskt. Jag har börjat kolla hur man använder Cubase och andra sequencerprogram för att spela in musik. Portadagarna är över och det är dags att bli modern. Vad jag vill skapa är snarlikt skräckfilmsmusik, dvs mycket stråkar, körer etc men kombinerat med malande, tunga gitarrer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 6 juli 2005 Dela Postat 6 juli 2005 Wälkomen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 juli 2005 Dela Postat 6 juli 2005 Hej och välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 6 juli 2005 Dela Postat 6 juli 2005 Tjenare! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 7 juli 2005 Dela Postat 7 juli 2005 Tjena! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 7 juli 2005 Dela Postat 7 juli 2005 Hejsan hejsan... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 7 juli 2005 Dela Postat 7 juli 2005 Ja välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 7 juli 2005 Dela Postat 7 juli 2005 välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 8 juli 2005 Dela Postat 8 juli 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 juli 2005 Dela Postat 8 juli 2005 Hejsan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 9 juli 2005 Dela Postat 9 juli 2005 Tjenare och välkommen hit! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.