Tilly Postat 5 juli 2005 Postat 5 juli 2005 (redigerat) Hahaha.. Fyfan va taskigt.. Ohhh sitter ju instängd på ett kontro, usch.. Fast semester snart dock 😄 Då ska jag oxå ut och bada å sola 😛 Redigerat 8 juli 2005 av Roha
Lundin Postat 5 juli 2005 Postat 5 juli 2005 Gött..just nu drar jag in pengar så jag kan köpa nya Protools 6 med alla HDinterfacen.. ska nog köpa Icon också när jag ändå håller på... 😛 ..hoppas solen skiner lite extra på dig idag dá 😄
Tokas Postat 5 juli 2005 Postat 5 juli 2005 Några veckor till instängd på ett kontor, sen en vecka på en festival i USA. Fair trade. 🙂
hackeman Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 Jag kan oxå: jag sitter på terassen i solen med laptopen i knät och får jättebra betalt för det. 😳
TonyHEX Postat 7 juli 2005 Postat 7 juli 2005 Själv sitter man och ändrar layout på dokument i en databas.. "Åh! bara ca 1560 dokument kvar att gå igenom, yessss!" Är det inte underbart med sommarjobb? Fast å andra sidan brukar jag ändå inte vara ute och sola, får bara ont i huvudet 😱
Michael Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 ehem. det är ju alldeles för varmt för att vara ute ändå.................. vad tycker ni om DEN bortförklaringen? // micke - jävligt avundsjuk!
hegobald Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 =,7 July 2005, 15:54]Själv sitter man och ändrar layout på dokument i en databas.. "Åh! bara ca 1560 dokument kvar att gå igenom, yessss!" Är det inte underbart med sommarjobb? Fast å andra sidan brukar jag ändå inte vara ute och sola, får bara ont i huvudet 😛 Kan du inte göra ett macro som fixar det åt dig då.. Eller kanske använda Search & Replace 😉 Det är ju fredag så du måste ju få ledigt från ditt slaveri ju Både jycken och jag tycker att det är alldeles för varmt i dag.. Så bara matte kommer hem kl 12 så åker vi till hundbadet och jag packar nåra kalla bira i kylbagen 😄
hackeman Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 Och så var man bakis på jobbet på terassen i solen i hettan igen... 🙂
Cloudsurfer Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 Nae, man är ju knegare så inget kontor här inte...rörläggeri i värmen är det enda som bjuds. Och där sitter ni tjänstemän i era fina kontor med en skön AC 🙂 Nae inget mig emot, skulle inte klara av att sitta på ett kontor hela dagarna, så jag sliter hellre i hetten jag.
Tilly Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 du är en äkta man du DjHex. Vi andra är kontorsnissar 😉 men jag är en jävla rå kontorsnisse 🙂
hackeman Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 men jag är en jävla rå kontorsnisse 🙂 Gå ut och stek dig i solen då. 😉
Cloudsurfer Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 du är en äkta man du DjHex.Vi andra är kontorsnissar 🙂 Mja, man är väl inte mer man för det. Men nån måste ju kräla i skiten och nån måste trixxa med alla papper och dyligt. Så vafan, nu e det helg och jag hade tänkt prodda hela helgen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.