Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Hahaha..

Fyfan va taskigt..

Ohhh sitter ju instängd på ett kontro, usch..

Fast semester snart dock 😄

Då ska jag oxå ut och bada å sola 😛

Redigerat av Roha
Postat

Gött..just nu drar jag in pengar så jag kan köpa nya Protools 6 med alla HDinterfacen.. ska nog köpa Icon också när jag ändå håller på... 😛

..hoppas solen skiner lite extra på dig idag dá 😄

musik (oregistrerad)
Postat

Vintersemester som alternativ?

Postat

Kontor? Nu? Nä?

Postat

Själv sitter man och ändrar layout på dokument i en databas.. "Åh! bara ca 1560 dokument kvar att gå igenom, yessss!" Är det inte underbart med sommarjobb?

Fast å andra sidan brukar jag ändå inte vara ute och sola, får bara ont i huvudet 😱

Postat

Äh, kontor....

Postat

ehem. det är ju alldeles för varmt för att vara ute ändå..................

vad tycker ni om DEN bortförklaringen?

// micke - jävligt avundsjuk!

Postat
=,7 July 2005, 15:54]Själv sitter man och ändrar layout på dokument i en databas.. "Åh! bara ca 1560 dokument kvar att gå igenom, yessss!" Är det inte underbart med sommarjobb?

Fast å andra sidan brukar jag ändå inte vara ute och sola, får bara ont i huvudet 😛

Kan du inte göra ett macro som fixar det åt dig då.. Eller kanske använda Search & Replace 😉

Det är ju fredag så du måste ju få ledigt från ditt slaveri ju

Både jycken och jag tycker att det är alldeles för varmt i dag.. Så bara matte kommer hem kl 12 så åker vi till hundbadet och jag packar nåra kalla bira i kylbagen 😄

Postat

Nae, man är ju knegare så inget kontor här inte...rörläggeri i värmen är det enda som bjuds. Och där sitter ni tjänstemän i era fina kontor med en skön AC 🙂 Nae inget mig emot, skulle inte klara av att sitta på ett kontor hela dagarna, så jag sliter hellre i hetten jag.

Postat

du är en äkta man du DjHex.

Vi andra är kontorsnissar 😉

men jag är en jävla rå kontorsnisse 🙂

Postat
du är en äkta man du DjHex.

Vi andra är kontorsnissar 🙂

Mja, man är väl inte mer man för det. Men nån måste ju kräla i skiten och nån måste trixxa med alla papper och dyligt. Så vafan, nu e det helg och jag hade tänkt prodda hela helgen!

Postat

SEMESTER!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.