Jump to content
Annons

Tonight- av Stefan Johansson

Recommended Posts

Gaylord (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Har nu skrivit en låt till.

Använder mig av väldigt simpel utrustning bl a TSM MT-87 mic samt en Ibanez AEL-40 gitarr.

Vill gärna höra synpunkter!!!!

Hälsningar

Steffe

Redigerat av Gaylord
Annons
Postat
även om du är GayLord himself så uppskattar vi om du följer reglerna för demopostningar.

😉

Postat
även om du är GayLord himself så uppskattar vi om du följer reglerna för demopostningar.

Jo det tycker jag du skall göra... och skriv gärna hur och varför låten kom till, det är alltid kul att höra bakgrunden för att sätta den i något slags perspektiv 😉

Låten:

Tyckte den började lovande, tycker om gitarrspelet och soundet på något sätt... just att du blandar mjuka gitarrer med lite ruffigare. Sången tyckte jag var lite mesig... Sedan känns det som en enda lång vers, jag började undra lite när den skulle komma igång liksom?? Så försök bryt av med något.

Postat

Var snäll och komprimera inte låten så hårt - 56 kbps! Det är ju ohållbart, det är omöjligt att få någon kolla. 🙂

Snygg röst, bra låt (tjatig?). Grötig effekt sången?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.