Neosus Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 😲 😱 😆 🤪 Kom du på? 🙂 Ja fast sedan kom jag på att det kan ju inte stämma... 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Efter dom ledtrådar jag gav dig fan kan du inte missa alltså. Mornel fick samma ledtråd men klarade det inte 🙂 Han var skitlångt ifrån. Nu får du en chans att visa att du är bättre än mornel!
hackeman Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Ja, men din PM inkorg är full så jag kan inte skicka 😉 Det är den alltid, men email funkar... 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Äsch, det är ju töntigt. Aja, nu har jag skickat ett iaf 😳
hackeman Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Japp, och jag har svarat. Kan meddela övriga här att du hade rätt. 🙂
Neosus Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 hahah jag fattar fortfarande ingenting. Vad är det som säger att DU har rätt, Hackeman? (Japp nu börja utfrågningen 🙂 ) 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jo, det som säger att Hacke har rätt, är ett av dom faktum som fick mig att inse att jag faktiskt är på rätt spår. Jag kom på vem det kunde vara, och eftersom just hacke sa att han visste, blev jag bara ännu mer säker. Kanske lite diffust, men allt kommer verka vettigt sen 😉 Hoppas jag inte sa för mycket nu... 🙂
hackeman Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Kanske lite diffust, men allt kommer verka vettigt sen 🙂 Sen? När sen? Här ska inget avslöjas, ju.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Kanske lite diffust, men allt kommer verka vettigt sen 🙂 Sen? När sen? Här ska inget avslöjas, ju. Näe, just det ja 😉 Men vi kan väl ge dom lite hopp om att dom kommer lyckas? 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jag fattar inte ett skit Bra! 😉 Det är konstigt. För mig tog det någon minut bara, andra fattar nada 🙂
Jocke Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 [...] Hoppas jag inte sa för mycket nu... 😛 Ingen risk! 😄 Varför är det hemligt in the first place?
tRasH cAn maN (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jag fattar inte... Är det Thomas Ledin eller? 😄
mornel Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jag fattar inte...Är det Thomas Ledin eller? 😄 Det bränns.
hackeman Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jag fattar inte...Är det Thomas Ledin eller? 😏 Det bränns. 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Jag fattar inte...Är det Thomas Ledin eller? 😏 Det bränns. Ja, det var faktiskt ruskigt nära. Det var tack vare min ledtråd va?
brojd Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Här får man inget gratis. Läs citaten och tänk! 😏 Finns ledtråden om Paz identitet i de citat som Linus lade med i sitt inlägg, eller måste jag läsa igenom orginaltråden?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Det räcker med dom stycken Linus citerade 😏 Jag har inte läst orginaltråden.
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Fattar inte ett skit ändå, måste vara nåt konstigt på er Svenskar... 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Haha, ja, precis, där lade du hammarn brevid spiken!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.