Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Postat 4 juli 2005 Vart är du? Han är i klagomålstråden och terrar mig 😉 /R Shit 😳 ..... The evil twin.... 😠
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Postat 5 juli 2005 Ni menar inte mig nu tror jag va? 😉😮 Nej nej, han är föregångaren. 🙂
®offe Postat 6 juli 2005 Postat 6 juli 2005 Aha! Nu fattar jag...De bro! Aha, nu fattar jag, att jag inte fattat ett dugg! 😉 /®
Pazo Postat 6 juli 2005 Postat 6 juli 2005 inte jag heller, men man vill ju inte verka dum hela tiden 😲
Sonnert Postat 9 juli 2005 Postat 9 juli 2005 haha ja Paz vilken lirare, trollare, knäppskalle. "riktiga synt-kablar" är det stående skämtet med mina kompisar just nu.
Linus Postat 9 juli 2005 Postat 9 juli 2005 För er som missat Paz odödliga kommentarer: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano.
brojd Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 *bump* 😄 Saknar honom så det gör ont i hjärtat! Samma sak med hifi, nattvaktaren, erik hofstein mf. 😉
Jocke Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 För er som missat Paz odödliga kommentarer: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Var han seriös? 😉
hackeman Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 För er som missat Paz odödliga kommentarer: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 😮
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 För er som missat Paz odödliga kommentarer: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Åh, herregud, inga smileysar i världen räcker till för det här. Mega lol helt enkelt! "Midi är inte så bra" liksom! Helt sjukt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 För er som missat Paz odödliga kommentarer: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 😮 Nu förstår jag inte, vem han egentligen är?
Jazzman Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 För er som missat Paz odödliga kommentarer: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 😮 och..? 😏
Linus Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 🙂 Vet du? PM please! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Jag kom på det!!!! 🙂 Hahaha, fan vad kul 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Här får man inget gratis. Läs citaten och tänk! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Hej! Två invändningar: Pez heter det väl? Vart är svar på frågan om riktning! 🙂 :musik
mornel Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Här får man inget gratis. Läs citaten och tänk! 🙂 🙂 Jag kommer inte på det.
hackeman Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Här får man inget gratis. Läs citaten och tänk! 😉 Precis. Här avslöjas inga inget. 😲 Vill du validera din gissning, Marcus? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Ja, men din PM inkorg är full så jag kan inte skicka 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.