®offe Postat 4 juli 2005 Postat 4 juli 2005 addic59 sa: Vart är du? Han är i klagomålstråden och terrar mig 😳 /R
Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Postat 4 juli 2005 ®offe sa: addic59 sa: Vart är du? Han är i klagomålstråden och terrar mig 😉 /R Shit 😳 ..... The evil twin.... 😠
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Postat 5 juli 2005 Pazo sa: Ni menar inte mig nu tror jag va? 😉😮 Nej nej, han är föregångaren. 🙂
®offe Postat 6 juli 2005 Postat 6 juli 2005 Pazo sa: Aha! Nu fattar jag...De bro! Aha, nu fattar jag, att jag inte fattat ett dugg! 😉 /®
Pazo Postat 6 juli 2005 Postat 6 juli 2005 inte jag heller, men man vill ju inte verka dum hela tiden 😲
Sonnert Postat 9 juli 2005 Postat 9 juli 2005 haha ja Paz vilken lirare, trollare, knäppskalle. "riktiga synt-kablar" är det stående skämtet med mina kompisar just nu.
Linus Postat 9 juli 2005 Postat 9 juli 2005 För er som missat Paz odödliga kommentarer: paz sa: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. paz sa: midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano.
brojd Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Linus sa: *bump* 😄 Saknar honom så det gör ont i hjärtat! Samma sak med hifi, nattvaktaren, erik hofstein mf. 😉
Jocke Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Linus sa: För er som missat Paz odödliga kommentarer: paz sa: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. paz sa: midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Var han seriös? 😉
hackeman Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Linus sa: För er som missat Paz odödliga kommentarer: paz sa: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. paz sa: midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 😮
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Linus sa: För er som missat Paz odödliga kommentarer: paz sa: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. paz sa: midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Åh, herregud, inga smileysar i världen räcker till för det här. Mega lol helt enkelt! "Midi är inte så bra" liksom! Helt sjukt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 hackeman sa: Linus sa: För er som missat Paz odödliga kommentarer: paz sa: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. paz sa: midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 😮 Nu förstår jag inte, vem han egentligen är?
Jazzman Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 hackeman sa: Linus sa: För er som missat Paz odödliga kommentarer: paz sa: Ja det är bara att testa. Men det är skillnad på sånt & på riktiga studios. Där är allt inkopplat från början så det är rätt när man ska spela in saker. & det brukar vara en där som kan allt om det okså. Det är bättre att vara i en riktig studio isåfall med dolby & sånt så det låter som en skiva. Men alla känner inte nån som har en studio så är det svårt att spela in. paz sa: midi är inte så bra. det är bättre att bara ha vanliga syntar med vanliga syntkablar. eller ännu bättre med riktiga instrument som låter bättre´, typ piano. Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 😮 och..? 😏
Linus Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 hackeman sa: Det finns en liten detalj i hans inlägg som avslöjar vem han egentligen är... 🙂 Vet du? PM please! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Jag kom på det!!!! 🙂 Hahaha, fan vad kul 😛
mornel Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 MarcusRombo sa: Jag kom på det!!!! 😏 Hahaha, fan vad kul 😉 w00t
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Här får man inget gratis. Läs citaten och tänk! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Hej! Två invändningar: Pez heter det väl? Vart är svar på frågan om riktning! 🙂 :musik
mornel Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 MarcusRombo sa: Här får man inget gratis. Läs citaten och tänk! 🙂 🙂 Jag kommer inte på det.
hackeman Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 MarcusRombo sa: Här får man inget gratis. Läs citaten och tänk! 😉 Precis. Här avslöjas inga inget. 😲 Vill du validera din gissning, Marcus? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Ja, men din PM inkorg är full så jag kan inte skicka 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.