Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Inleder veckan med 50 mils resande upp till Falun. Där ska jag supa Brojd under bordet ett par dagar och jamma loss. Trevligt trevligt. Efter det besöket så väntar en månads jobbande i sthlm. Då gäller allgöra såsom att måla, sälja jordgubbar, fylla på tuggummiautomater och annat slavgöra. Men gratis boende och käk ovanpå lönen sörjer jag inte för. Jahopp, direkt efter jobbet i sthlm så blir det hem till Målilla (Hultsfred) och fylla släpkärran med mina prylar, sedan direkt upp till falun igen och bosätta mig bland myggen och Brojds armhålesvett (Charmigt). Kommer bli en kul chansning i livet. Ser fram emot det. Kommer pga detta förmodligen bli ganska inaktiv på forumet, beroende på abstinensen. 😠 Tänkte jag nämner det redan nu så glömmer jag det inte. Puss på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Lycka till! Men glöm inte att skicka gitarrspåren innan du åker. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2005 Lycka till! Men glöm inte att skicka gitarrspåren innan du åker. 😠 Ska inte svika dig igen Stefan 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Lycka till! Synd att du kommer mitt i sommarvärmen, då vi andra flyr från sthlm, annars hade jag bjudit på en bira 😠 /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 (redigerat) Välkommen till Falun... Möter du en svartklädd figur med svart hjälm på en stor svart 1600 cc twin kan det vara jag... ;-) Redigerat 4 juli 2005 av Violiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2005 Tackar så hjärtligt. Roffe: Medans alla flyr till spanien så flyr jag till Falun. Musikersyndrom? 😠 Violiner: Då vet jag vem som blir min fyllechaffis. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 btw, sitter just nu på jobbet och lyssnar på din och Nekos "Rammsteinlåt", tung och fet! Den rockar i värmen. 😠 Ha're! /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Lycka till och ha det bra! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Hmmm, beror på vilket skick du är i, om du kan hålla dig kvar... :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Välkommen till Falun...Möter du en svartklädd figur med svart hjälm på en stor svart 1600 cc twin kan det vara jag... ;-) Kawas classic ? /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2005 Roffe: Trevligt trevligt. Håll i hatten. 😆 MarcusRombo: Tackar så hjärtligt 😄 Violiner: Risker ger livet sin charm 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Meanstreak/Marauder 2004 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 addic: Du är en modig man... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2005 addic: Du är en modig man... 😆 Det beror på hur bra du kör 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 Addic - låter som om det blir en full sommar! 😠 Ha det gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2005 Addic - låter som om det blir en full sommar! 😠 Ha det gött! Jo minst sagt, men det kommer förhoppningsvis bli trevligt!. =) Tackar så hjärtligt! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Violiner Postat 4 juli 2005 Dela Postat 4 juli 2005 addic: Du är en modig man... 😉 Det beror på hur bra du kör 😠 Jag är nybörjare, har bara kört hoj sen -68... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2005 addic: Du är en modig man... 😄 Det beror på hur bra du kör 😉 Jag är nybörjare, har bara kört hoj sen -68... 😳 Okej, lite gambling är väl aldrig fel. Lets go for it! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 där ser man.. Falun är en jävla fin stad!! Flyttade hit från Göteborg för över 1 år sedan 😆 Flyttade hit pga flickvännen, ångrar inte flytten. Fan vi lär ha en falu träff 🙂 Vart i Falun ska du flytta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2005 där ser man..Falun är en jävla fin stad!! Flyttade hit från Göteborg för över 1 år sedan 😆 Flyttade hit pga flickvännen, ångrar inte flytten. Fan vi lär ha en falu träff 🙂 Vart i Falun ska du flytta? Shit pommes, jäkla många som bor där. Jag har inte hittat någon lägenhet än. Håller på och rer med arbetsförmedlingen om jobb. Så altt är förvisso inte 100 än, men jag vill dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 ja fan det tycker jag! Det finns massa lägenheter lediga i Falun, många 2:or. Inte så värst dyra heller. Men (nya) Herrhagsvägen 😉 där har du ett fint område 😄 Vart bort brojd då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2005 ja fan det tycker jag!Det finns massa lägenheter lediga i Falun, många 2:or. Inte så värst dyra heller. Men (nya) Herrhagsvägen där har du ett fint område 😉 Vart bort brojd då? Brojd bor vid centrum om jag uppfattat det rätt. Nära åhlens? Du råkar inte ha nåt tips på en hyffsat billig lägenhet någonstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 Lycka till, have fun, rock on! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2005 Lycka till, have fun, rock on! Tackar så hjärtligt. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 Äsch, drar du från Hultsfred nu när jag ska flytta dit? Jävla sätt.. Låter ju som ett spännande litet äventyr du ska på iallafall, lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2005 Äsch, drar du från Hultsfred nu när jag ska flytta dit? Jävla sätt.. 😉Låter ju som ett spännande litet äventyr du ska på iallafall, lycka till! Jasså? Hur kommer det sig att du ska flytta till H-fred? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 (redigerat) Äsch, drar du från Hultsfred nu när jag ska flytta dit? Jävla sätt.. 😉Låter ju som ett spännande litet äventyr du ska på iallafall, lycka till! Jasså? Hur kommer det sig att du ska flytta till H-fred? Plugga på Rockcity, Music Engineering. Om jag nu kommer in, vilket jag tror jag gör. Edit: fixa lite Redigerat 5 juli 2005 av Bunga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2005 Äsch, drar du från Hultsfred nu när jag ska flytta dit? Jävla sätt.. 😉Låter ju som ett spännande litet äventyr du ska på iallafall, lycka till! Jasså? Hur kommer det sig att du ska flytta till H-fred? Plugga på Rockcity, Music Engineering. Om jag nu kommer in, vilket jag tror jag gör. Edit: fixa lite Aaahh fräckt. Du kommer gilla den skolan. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 5 juli 2005 Dela Postat 5 juli 2005 Äsch, drar du från Hultsfred nu när jag ska flytta dit? Jävla sätt.. 🙂Låter ju som ett spännande litet äventyr du ska på iallafall, lycka till! Jasså? Hur kommer det sig att du ska flytta till H-fred? Plugga på Rockcity, Music Engineering. Om jag nu kommer in, vilket jag tror jag gör. Edit: fixa lite Aaahh fräckt. Du kommer gilla den skolan. 🙂 Jo, visste inte så mycket om den när jag sökte, gick mest på att kurserna såg spännande ut, sen dess har jag dock i stort sett bara hört trevliga saker om den (inte minst om studiosarna man får tillgång till 😉 ). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 5 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2005 Äsch, drar du från Hultsfred nu när jag ska flytta dit? Jävla sätt.. 🙂Låter ju som ett spännande litet äventyr du ska på iallafall, lycka till! Jasså? Hur kommer det sig att du ska flytta till H-fred? Plugga på Rockcity, Music Engineering. Om jag nu kommer in, vilket jag tror jag gör. Edit: fixa lite Aaahh fräckt. Du kommer gilla den skolan. 🙂 Jo, visste inte så mycket om den när jag sökte, gick mest på att kurserna såg spännande ut, sen dess har jag dock i stort sett bara hört trevliga saker om den (inte minst om studiosarna man får tillgång till 😉 ). Om du vill ha lite info om skolan som är kul att veta så kan du fråga Thimmie här på forumet. Han är utbildningsledare för Digital Musik Distrubution på RockCity. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.