Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nix! Tyvärr...

Postat

Nepp fast jag såg dom på Roskilde. Riktigt bra om än Ozzys mellansnack va lite enformigt. Det är lustigt med honom... han verkar helförvirrad annars men sätt en mick i näven på honom så missar han inte en stavelse.

Postat

Helt fel tråd att säga det i men....är inte Black Sabbath rätt rejält överskattade?!! Jämfört med andra hårdrocksgiganter som Zeppelin och Deep Purple som ju var knäckande banbrytande och har gjort helt fantastiska låtar, så känns B.S. rätt.....eh, trista... eller hatar ni mig nu? 😮

Postat
Nepp fast jag såg dom på Roskilde. Riktigt bra om än Ozzys mellansnack va lite enformigt. Det är lustigt med honom... han verkar helförvirrad annars men sätt en mick i näven på honom så missar han inte en stavelse.

Jo det stämmer faktiskt..

Han är helt klockren! Så jävla go 🙂

Postat

Såg dom också på Roskilde och överraskades också av Ozzy. Han verkade 10-15 år och fyra miljarder hjärnceller klarare. Han måste ju bara spela ett spel i The Osbournes.

Postat
Helt fel tråd att säga det i men....är inte Black Sabbath rätt rejält överskattade?!! Jämfört med andra hårdrocksgiganter som Zeppelin och Deep Purple som ju var knäckande banbrytande och har gjort helt fantastiska låtar, så känns B.S. rätt.....eh, trista... eller hatar ni mig nu? 🙂

Ja, vi hatar dig.

Black Sabbath är inte överskattade. Dom om några var ju banbrytande. Medans de andra tramsade runt med distad hård bluesrock så började Black Sabbath spela det som mer känt blev Heavy Metal(lyssna riffen...). Dom har ju en del bra låtar med. Lite roligt att deras mest kända låtar, typ Iron Man och Paranoid är 2 av deras minst bra.... 😄

Postat

Hehe... Du tror inte att MTV-showen som han gör med sin familj är ett spel för gallerian? Jag tror absolut inte att han är så wacko, men kan man tjäna ännu mer på pengar på att spela det så... Hamlet spelade galen för att kunna mörda sin styvfar. Dock är det bara fiktion, men ändå! 😛

Back Sabbath är för övrigt INTE överskattade! 😄

Postat

nog för att showen på MTV är uppgjord, det får man ju se efter varje program.

Men tror nog att Ozzy är lite vilsen å wacko. Han är väl sönder knarkad?

Jag tror nog inte han "spelar", fast iof, man vet aldrig.

Om det nu skulle komma fram att han spelar, då är han en jävel till skådespelare 😛

Men å andra sidan, gubben är ju störtskön!

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Lider inte Ozzy Osbourne av Parkinsonism? Fick för mig det...

Heter han Osvald eller?

🙂

:musik

Postat
nog för att showen på MTV är uppgjord, det får man ju se efter varje program.

Men tror nog att Ozzy är lite vilsen å wacko. Han är väl sönder knarkad?

Jag tror nog inte han "spelar", fast iof, man vet aldrig.

Om det nu skulle komma fram att han spelar, då är han en jävel till skådespelare 😄

Men å andra sidan, gubben är ju störtskön!

Han är nog mer "sönderknarkad" än vad han är "sönder knarkad"! 😉

Jag tror han spelar väldigt mycket på det. Men alla hästar har han nog inte kvar i hagen. Eller för att uttruycka mig vidare: han har nog inta alla flingor i paketet. Typ, typ...

Jupps, karln är störtskön! 🙂

Postat (redigerat)

jajaja...

Det var ett jävla tjöt om stavfel/särskrivning på detta forum!

Du förstod iallafall vad jag menade 😉

Redigerat av Roha
Postat

hade velat sett dom.. men ekonomin tillåter mig inte.. 😉

Hej!

Lider inte Ozzy Osbourne av Parkinsonism? Fick för mig det...

Heter han Osvald eller?

😄

har också för mig jag har läst det någon stanns.. ganska nyligen... iallafall har jag för mig det stog att han just hade fått reda på att han hade anlag för det.. och det låter juh inte otroligt direkt..

han hette i alla fall "John Osbourne" men kallades Ozzy.. men jag tror nog han har bytt namn till Ozzy nu..

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

En upplysning i all välmening bara: parkinsonism är ingen sjukdom utan en bieffekt av medicin eller narkotiska preparat. Symptom bl.a. darrningar. Kan vara övergående. Parkinsons sjukdom är däremot en egentlig sjukdom, med nedbrytning av nervfunktioner. Kan drabba lungorna i förlängningen och därmed död.

Jaså, John. Ja det var ju inte udda direkt...

:rolleyes:

Postat
jajaja...

Det var ett jävla tjöt om stavfel/särskrivning på detta forum!

Du förstod iallafall vad jag menade :rolleyes:

Ja, men det var knappt... 😉

Postat

Tror Roha menade "Söndags knarkad"..visst? 🙂

o det är tammefasen bara rulatorn som fattas för Ozz-mannen.. så stapplig han var i globen när han rusade efter vattenhinkar att hälla över de som stod längst framme vid scenen trodde jag inte var möjligt... men man hörde ju att det fans krut i gubben när han fick micken i handen.. Dr Ozzy and Mr Parkinsson...typ 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.