Jump to content
Annons

Tänkte bara säga det att....


Drik

Recommended Posts

Annons

Grattis, jag jobbar en vecka till, sedan går jag på fem veckor, så när du börjar jobba har jag en vecka ledigt kvar 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Klockan 17.00 går jag på tre veckors semester. Känns lite fjuttigt i sammanhanget, men jag är helnöjd. Ska till västervik i eftermiddag. Räknar med att komma tillbaka till forumet utvilad och brunbränd 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sen semester i år. Börjar mina 4 veckor en vecka in i Augusti.

Fördelen är att det brukar vara ganska dött på jobb under Juli, så då kan man slappa ganska mycket, pilla med privata prylar och flexa ut extra tidigt - och så slipper man den värsta rushen när kunderna kommer tillbaks i Augusti, efter sina semestrar... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då kan man räkna me att se er som har semester här dygnet runt?

Eller är det tvärtom? Att ni bara är här när ni är på jobbet?

😳😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tillåtet att tycka synd om mig (eller vara skadeglad, om man känner för det... 😉 ) - för jag var tvungen att köra upp till Volvo i Göteborg och göra en installation i dag (lördag...). När det är så fint väder, vill man verkligen inte vara inne i en fabrikslokal och skruva - och sitta flera timmar i bilen för att komma dit och hem igen... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)
Själv tar jag pappaledigt hela hösten från 1 aug...NICE  😏

Samma här. Åtta veckor med familjen. Tack gud för svensk välfärd...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...