Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Grattis, jag jobbar en vecka till, sedan går jag på fem veckor, så när du börjar jobba har jag en vecka ledigt kvar 😲

Postat

Klockan 17.00 går jag på tre veckors semester. Känns lite fjuttigt i sammanhanget, men jag är helnöjd. Ska till västervik i eftermiddag. Räknar med att komma tillbaka till forumet utvilad och brunbränd 😉

Postat

Jag har sen semester i år. Börjar mina 4 veckor en vecka in i Augusti.

Fördelen är att det brukar vara ganska dött på jobb under Juli, så då kan man slappa ganska mycket, pilla med privata prylar och flexa ut extra tidigt - och så slipper man den värsta rushen när kunderna kommer tillbaks i Augusti, efter sina semestrar... 😉

Postat

Så då kan man räkna me att se er som har semester här dygnet runt?

Eller är det tvärtom? Att ni bara är här när ni är på jobbet?

😳😱

Postat

Det är tillåtet att tycka synd om mig (eller vara skadeglad, om man känner för det... 😉 ) - för jag var tvungen att köra upp till Volvo i Göteborg och göra en installation i dag (lördag...). När det är så fint väder, vill man verkligen inte vara inne i en fabrikslokal och skruva - och sitta flera timmar i bilen för att komma dit och hem igen... 😄

Postat

ne stackars dig!!! Själv har jag varit instängd i en bil i runt fem timmar idag. Fast jag fick vara ute i Stockholm två timmar typ, så helt instängd har jag inte varit 😉

Postat (redigerat)

Vad gör du om dagarna då? Äter, studio forum, badar, spanar in brudar, sover och spelar tv spel?

nehe! Var det min semester? 😄😏😄

Redigerat av Pazo
Postat
Men i dag (lördag) när jag vaknade var jag osäker på om det var torsdag eller fredag!!!!

Jo jag märkte det i nån tråd 😄

Ibland är de skönt att bo i ett litet samhälle 😏

captain nemo (oregistrerad)
Postat
Själv tar jag pappaledigt hela hösten från 1 aug...NICE  😏

Samma här. Åtta veckor med familjen. Tack gud för svensk välfärd...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.