Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Nu ska jag till univsersitetet. Hoppas att min huvudvärk hinner lägga sig tills dess, annars är jag tillbaka här om en timme 😆

säg inte att du festade igår också? 😱

Nej, jag var inte ute och festade, jag har problem med synen på ett jävligt dumt sätt, jag får kramp i muskeln som styr ögats fokus. Det är inte så peppat. Det gör förbannat jävla asont, och så blir man illamående och snurrig.

Som ni märker är jag tillbaka hemma. Nu har dock huvudvärkstabletten tagit kommandot, i alla fall till viss del, så värken är ganska lindrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

😱

😆

😆

Hej! 🙂

Tja! 😄

Läget? 🙂

Jo tack, lugnt... självrå? 🙂

Jo tack! Själv då? 🥰🥰

Rätt illa, tack... självrå?

Väntar på att klockan skall bli ugefär 14:45! 😆

Hur är det illa? 🙁

Nu förstår jag inte... det är helt kanon... 🥰

😄

Ahapp, och vad händer ungefär kl. 14:45?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vad man svarar på en sån här tråd, men jag antar att det gamla vanliga går bra. 😉

Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet!

Så jälla bra!!!

😉😄😛😄😆

Tack!

🙂🙂🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...