Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Ska inte femtonåringen med på listan?

Hö hö hö. Ska du bara komma in hit och försöka vara fyndig, kan du lika gärna skita i att komma hit öht, Linus.

EDIT: 😛

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Fet lista!

Japp, det måste väl vara den bästa hittills? 😛😕

Ja, möjligen förutom det faktum att du har 1. äcklig mat på listan 2. skrivit "of" med stor begynnelsebokstav 🙂

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska kul (och inte så politiskt korrekt):

under 2005 betalade stockholms stad ut 16370000 kronor i verksamhetsstöd, bara inom "konstformen" TEATER OCH MIM.

ska vi ta det en gång till? SEXTON miljoner kronor till MIMARE. vad i helvete. dessutom tillkommer förstås projektstöd för såna fantastiska projekt som:

Modern jazz- fri improviserad musik 100000:-

ja, snälla, spendera hundratusen på FRIJAZZ.

Deaf Arts NOW 100000:-

det är faktiskt så illa som det verkar. döva bildkonstnärer.

Jag är en gammelgädda i landsflykt 75000:-

vafan?

Melodika anatomika, danser för inälvor och skelett 50000:-

hurra, modern dans!

kan någon bara sluta dela ut pengar till helt värdelösa jävla kulturyttringar? om någon lider av ett enormt behov att göra en pantomimföreställning om sin bukspottskörtel så varsågod, men jag förstår verkligen inte varför man ska vräka skattepengar över det.

"gneeeeh, jomen det blir ett sånt rikt kulturutbud och jag kan gå och sippa rödvin i min jävla marimekkokaftan på jättemånga premiärer tillsammans med min gambianske negerslav".

javisst, kerstin. det blir det säkert, men varför ska alla betala för att du och dina fem feta väninnor ska kunna njuta av objektivt sett värdelös kultur? för alla dessa miljoner som vräks över kärringkulturen kunde man istället bygga bostäder till hemlösa, starta metadonprogram för missbrukare eller bygga koncentrationsläger för kulturarbetare.

vänta, sa jag det där sista högt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden är skamlig! På grund av denna får Olsberg och pajkara köpa ny server!

Jag misstänker att demolåtar folk laddar upp är ett större problem. Text tar inte så mycket plats vet du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden är skamlig! På grund av denna får Olsberg och pajkara köpa ny server!

Jag misstänker att demolåtar folk laddar upp är ett större problem. Text tar inte så mycket plats vet du.

Jag tror att all indexering tar en himla plats. Tänk alla inlägg den måste hålla reda på... En demolåt ligger "bara" där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska inte femtonåringen med på listan?

Hö hö hö. Ska du bara komma in hit och försöka vara fyndig, kan du lika gärna skita i att komma hit öht, Linus.

EDIT: 😛

😕

EDIT: 🙂

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lätt patetiskt när man måste modifiera underlaget till sitt resonemang för att

få något tryck i det hela. 😄

Vem skrev det?

under 2005 betalade stockholms stad ut 16370000 kronor i verksamhetsstöd, bara inom "konstformen" TEATER OCH MIM.
ska vi ta det en gång till? SEXTON miljoner kronor till MIMARE.

Eller är det så det är fördelat? 370000:- till Teater, 16millle till mimare? 😳

😛

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden är skamlig! På grund av denna får Olsberg och pajkara köpa ny server!

Jag misstänker att demolåtar folk laddar upp är ett större problem. Text tar inte så mycket plats vet du.

Jag tror att all indexering tar en himla plats. Tänk alla inlägg den måste hålla reda på... En demolåt ligger "bara" där!

Grahn och Marcus skall pröjsa nästa HDD ändå så... det e lugnt.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fet lista!

Japp, det måste väl vara den bästa hittills? 🙂😳

Ja, möjligen förutom det faktum att du har 1. äcklig mat på listan 2. skrivit "of" med stor begynnelsebokstav 🙂

1. ingen äcklig mat så långt ögat kan nå! 😄

2. förlåt 🙁

EDIT: Jag brukar skriva låtnamn med versaler i början på ord 😛

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Ganska kul (och inte så politiskt korrekt):
under 2005 betalade stockholms stad ut 16370000 kronor i verksamhetsstöd, bara inom "konstformen" TEATER OCH MIM.

ska vi ta det en gång till? SEXTON miljoner kronor till MIMARE. vad i helvete. dessutom tillkommer förstås projektstöd för såna fantastiska projekt som:

Modern jazz- fri improviserad musik 100000:-

ja, snälla, spendera hundratusen på FRIJAZZ.

Deaf Arts NOW 100000:-

det är faktiskt så illa som det verkar. döva bildkonstnärer.

Jag är en gammelgädda i landsflykt 75000:-

vafan?

Melodika anatomika, danser för inälvor och skelett 50000:-

hurra, modern dans!

kan någon bara sluta dela ut pengar till helt värdelösa jävla kulturyttringar? om någon lider av ett enormt behov att göra en pantomimföreställning om sin bukspottskörtel så varsågod, men jag förstår verkligen inte varför man ska vräka skattepengar över det.

"gneeeeh, jomen det blir ett sånt rikt kulturutbud och jag kan gå och sippa rödvin i min jävla marimekkokaftan på jättemånga premiärer tillsammans med min gambianske negerslav".

javisst, kerstin. det blir det säkert, men varför ska alla betala för att du och dina fem feta väninnor ska kunna njuta av objektivt sett värdelös kultur? för alla dessa miljoner som vräks över kärringkulturen kunde man istället bygga bostäder till hemlösa, starta metadonprogram för missbrukare eller bygga koncentrationsläger för kulturarbetare.

vänta, sa jag det där sista högt?

🙂😳😛😄🙁🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Den här tråden är skamlig! På grund av denna får Olsberg och pajkara köpa ny server!

Jag misstänker att demolåtar folk laddar upp är ett större problem. Text tar inte så mycket plats vet du.

Jag tror att all indexering tar en himla plats. Tänk alla inlägg den måste hålla reda på... En demolåt ligger "bara" där!

Grahn och Marcus skall pröjsa nästa HDD ändå så... det e lugnt.

Japp, det där ordnar vi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden är skamlig! På grund av denna får Olsberg och pajkara köpa ny server!

Jag misstänker att demolåtar folk laddar upp är ett större problem. Text tar inte så mycket plats vet du.

Jag tror att all indexering tar en himla plats. Tänk alla inlägg den måste hålla reda på... En demolåt ligger "bara" där!

Grahn och Marcus skall pröjsa nästa HDD ändå så... det e lugnt.

Japp, det där ordnar vi.

Kanon... kan jag få en också.. jag menar... när ni ändå är i farten?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Den här tråden är skamlig! På grund av denna får Olsberg och pajkara köpa ny server!

Jag misstänker att demolåtar folk laddar upp är ett större problem. Text tar inte så mycket plats vet du.

Jag tror att all indexering tar en himla plats. Tänk alla inlägg den måste hålla reda på... En demolåt ligger "bara" där!

Grahn och Marcus skall pröjsa nästa HDD ändå så... det e lugnt.

Japp, det där ordnar vi.

Kanon... kan jag få en också.. jag menar... när ni ändå är i farten?

Du menar som en gåva för att du varit så flitig här i tråden senaste tiden?

NOT

😳🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden är skamlig! På grund av denna får Olsberg och pajkara köpa ny server!

Jag misstänker att demolåtar folk laddar upp är ett större problem. Text tar inte så mycket plats vet du.

Jag tror att all indexering tar en himla plats. Tänk alla inlägg den måste hålla reda på... En demolåt ligger "bara" där!

Grahn och Marcus skall pröjsa nästa HDD ändå så... det e lugnt.

Japp, det där ordnar vi.

Kanon... kan jag få en också.. jag menar... när ni ändå är i farten?

Du menar som en gåva för att du varit så flitig här i tråden senaste tiden?

NOT

😳🙂

Filåååt....

Jag lovar att jag skall bättra mig.

Du förstår, om jag fick en till HDD av er så skulle jag kunna träna hemma... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Ni får ta det där med Grahn. Det är han som betalar.

I will! 😉

God natt på're!

Hehe, ska du sova redan? Arrested Development börjar ju när som helst! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Men det är väl jättebra att ifall någon står och ser svår ut (i tajta kläder inköpta på Myrornas) och spelar skalor jättefort

upp och ner tubilubilubitudidudiduuh... o sen ner och upp tubilubilubitudidudiduuh - på exempelvis trumpet så får man några

miljoner i kulturstöd! Menar vad skulle denna här stackars trumpetaren ha gjort annars? Försörjt sig som musiker, eller 😆?

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Arrested Development var bra idag. "Footage not found" 😉🙂

Nu laddar jag ner en låt jag fick gratis av Soma Records 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...