Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat

Tjena mittbena!

Jag har varit och sett Kalle och Chokladfabriken. Jag tycker himla mycket om Tim Burton!

Postat

Nej nu blev det allt för avancerat för mig! Förlåt om jag sagt eller skrivit ngt som kan ha varit stötande och/eller konstigt!

Hans ville bara bli omtyckt och så! Okej, den här då, See you later...

Postat

Hej!

Varför då?, var han på biografen och var trevlig eller på vilket sätt menar du att du tycker om honom?

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Vem är mittbena? 🙂

Postat
Hej!

Varför då?, var han på biografen och var trevlig eller på vilket sätt menar du att du tycker om honom?

Din humor når inte riktigt fram.

Postat

😕😆😆

mornel, vad gör du vaken?

Postat
😕😆😆

Jag är inte ett dugg trött. Och så har jag bara en föreläsning imorgon: 14-15, jag kan vara vaken länge 😛

Postat
😕  😆  😆

Jag är inte ett dugg trött. Och så har jag bara en föreläsning imorgon: 14-15, jag kan vara vaken länge 😛

Du föreläser? Om vad? Spamming?

Postat
😕  😆  😆

Jag lyssnar på föreläsningar. Imorgon är det genussociologi.

Postat
😕  😆  😆

Jag är inte ett dugg trött. Och så har jag bara en föreläsning imorgon: 14-15, jag kan vara vaken länge 🙂

Ja, just det! Vad dum jag är. Du är ju en sådan däringa student! 🙂

Men... Nämn aldrig det där ordet igen är du gullig, jag förstår det inte 😛

Postat
😆  😆  😛

Jag är inte ett dugg trött. Och så har jag bara en föreläsning imorgon: 14-15, jag kan vara vaken länge 🙂

Men... Nämn aldrig det där ordet igen är du gullig, jag förstår det inte 🙂

😕

Genus-begreppet måste du väl ändå känna till?

Postat
😆  😆  😛

😕

Näe 🙁 Och det för ändå bara tankarna till rektum. 🙂 Nu måste jag sova. Lång dag imorgon. Eller, nja.. Men det är EN dag imorgon. Eller idag rättare sagt. Med Tania. Så att... Smart va? "Det är en dag idag", eller "Det är en dag idag, dag!".

Aja, sussa sött!

Hejpa 🙂

Postat
😆  😆  😛

😕

Näe 🙂 Och det för ändå bara tankarna till rektum. 🙂 Nu måste jag sova. Lång dag imorgon. Eller, nja.. Men det är EN dag imorgon. Eller idag rättare sagt. Med Tania. Så att... Smart va? "Det är en dag idag", eller "Det är en dag idag, dag!".

Aja, sussa sött!

Hejpa 🙂

Förstår ingenting. Hämnas du? 🙁

Sov gott!

Postat
Tjena mittbena!

Jag har varit och sett Kalle och Chokladfabriken. Jag tycker himla mycket om Tim Burton!

Jag med! Men har inte sett den än...

Postat
Tjena mittbena!

Se den!

Jag är väldigt nyfiken på hans andra nya också, den i A Nightmare Before Christmas-stil.

Postat
Tjena mittbena!

Se den!

Jag är väldigt nyfiken på hans andra nya också, den i A Nightmare Before Christmas-stil.

Ja, just det. Corpse Bride. Fint att ha lite att se fram emot. 😕

Tips på andra nya och bra filmer?

Postat

Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas. 😕

Laddade ner den men den var dubbad på italienska. Får väl shoppa den nästa gång man är på nåt billigt ställe...

MVH S. Nål O. F. Attig (oj, det där blev inte så bra...)

Postat
Tjena mittbena!

Se den!

Ja, just det. Corpse Bride. Fint att ha lite att se fram emot. 😕

Tips på andra nya och bra filmer?

Jag tycker att det görs förhållandevis få bra nya filmer. Av de som går på bio just nu har jag sett följande:

*Batman Begins (helt okej superhjältefilm)

*Crash (bra. jag gillar ickelinjära filmer)

*Undergången (jättebra! snygg som satan)

*Madagaskar (hur ska femåringar hänga med i det här? oerhört ryckigt och skitjobbigt i en och en halv poänglösa timmar)

*Beijing Bicycle (går den fortfarande på zita? helt okej asiatisk rulle)

Funderar på att se Kim Ki-Duks Järn-3:an och The Aristocrats. De verkar intressanta.

Postat (redigerat)
Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas.  😕

Laddade ner den men den var dubbad på italienska. Får väl shoppa den nästa gång man är på nåt billigt ställe...

Det är en av hans bästa ju! Spring och hyr genast! Video Town på folkungagatan har öppet till tre så du hinner fortfarande.

edit: Om du bor i Stockholm vill säga...

Redigerat av mornel
Postat (redigerat)
Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas.  😆

Det är en av hans bästa ju! Spring och hyr genast! Video Town på folkungagatan har öppet till tre så du hinner fortfarande.

Haha, då får jag köra jäävligt snabbt. 😆

Edit: Bra timing på editeringen! 😕

Redigerat av Jocke
Postat
Jag tycker att det görs förhållandevis få bra nya filmer. Av de som går på bio just nu har jag sett följande:

*Batman Begins (helt okej superhjältefilm)

*Crash (bra. jag gillar ickelinjära filmer)

*Undergången (jättebra! snygg som satan)

*Madagaskar (hur ska femåringar hänga med i det här? oerhört ryckigt och skitjobbigt i en och en halv poänglösa timmar)

*Beijing Bicycle (går den fortfarande på zita? helt okej asiatisk rulle)

Funderar på att se Kim Ki-Duks Järn-3:an och The Aristocrats. De verkar intressanta.

Batman Begins, eller Läderlappen Börjar som Pluffo så genialiskt översatte det till tyckte jag var skitbra. Synd att man måste vänta 3 år på att Läderlappen ska fortsätta.

Jag är alltså ingen riktig finsmakare när det gäller film. Jag sväljer gärna kommersiella Hollywoodproduktioners beten med hull och hår. Till en viss gräns naturligtvis. Men Batman Begins var jävligt bra balanserad och råkade endast vid några enstaka tillfällen doppa tårna i Hollywoodmallarnas träsk.

Crash har jag sett. Lämnade inget större avtryck, men så glömmer jag extreemt snabbt också. 😆 Hade lite för höga förväntningar dock. TROTS att Sandra Bullock var med. 😕

Nog tjatat.

Ska kolla upp dom andra!

Postat
Jag är alltså ingen riktig finsmakare när det gäller film. Jag sväljer gärna kommersiella Hollywoodproduktioners beten med hull och hår. Till en viss gräns naturligtvis. Men Batman Begins var jävligt bra balanserad och råkade endast vid några enstaka tillfällen doppa tårna i Hollywoodmallarnas träsk.

Jag kan väl skriva under på det där jag också, till viss del. Jag ser väldigt mycket Hollywoodfilm, och nånstans måste det betyda att jag uppskattar den - Batman Begins var jätterolig, långt över förväntan - men jag blir sällan berörd på samma sätt som jag har blivit av Hayayo Miyazakis filmer, Godard eller Fritz Lang.

Jaja, nu börjar jag svamla. Dags att sova. God natt!

Postat
Fan va dött det va här då... sover ni eller? 😆

Inte nu längre.

Postat
Har förresten inte sett A Nightmare Before Christmas.  😆

Jo, jag är också lite förtjust i den. Om det nu var någon som inte visste...

Spring och hyr!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.