Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Haha, vafan. 15 år gamla tjejer är förbjuden mark Marcus.

Varför? 😳😳 Hon var ju så snygg... Tänk på att ska man räkna i siffror (det där lät konstigt) så är hon ju bara 2 år yngre än mig 😕 Och sååååååååååååå snygg! //Marky Marcus

Du är väl ändå inte 88? Hon är väl fyra år yngre än du? Vilket iofs inte är så hemskt, men hon är född på 90-talet för bövelen! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag handlade fel snus igår. 😳 Jens ringde mig precis när jag gick in på Konsum och jag kan absolut inte göra 2 saker samtidigt, så i ren hast/vana tog jag Rapé, eftersom jag snusat det jättelänge, fast jag egentligen ville ha General som jag börjat gilla mer och mer. Så nu sitter jag här med en dosa Rapé Portion 😕😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Haha, vafan. 15 år gamla tjejer är förbjuden mark Marcus.

Varför? 😮😛 Hon var ju så snygg... Tänk på att ska man räkna i siffror (det där lät konstigt) så är hon ju bara 2 år yngre än mig 😕 Och sååååååååååååå snygg! //Marky Marcus

Du är väl ändå inte 88? Hon är väl fyra år yngre än du? Vilket iofs inte är så hemskt, men hon är född på 90-talet för bövelen! 😱

Näe, men jag har ju inte fyllt 18 än! 😳 Så jag är 17, och det var det jag menade med "räkna siffror", jag är fortfarande 17, så det blir bara 2 år äldre. Jag är ju född 87, så det blir bara 3 år. Vilket inte alls är mycket. Öhm. Typ. Jag lovar, jag ska ordna en bild på henne i ett senare skede, så ska jag bevisa att ni kommer glömma hennes födelseår på 0,0 sek! 😳😱😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, du är 87a och inte 86a. Okej, då är det väl ändå ingen panik. Tre år är ingenting. Fast 1990 låter ändå skrämmande.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Aha, du är 87a och inte 86a. Okej, då är det väl ändå ingen panik. Tre år är ingenting. Fast 1990 låter ändå skrämmande.

Nej nej, 87 ska det vara. Det är en väldigt fin årgång. Du har rätt, 1990 är lite skrämmande. Speciellt den dagen man vaknar upp bredvid någon som har just den sifferkombinationen på sitt ID-kort. Dessutom går ju människan fortfarande i grundskolan! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag skulle få lite ont i magen om jag vaknade bredvid en 90:a. Men sen är jag 20 också, då är 15 år ganska lite.

Hehe, ja, men jävlar vad du skulle skratta dagen efter, right? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle få lite ont i magen om jag vaknade bredvid en 90:a. Men sen är jag 20 också, då är 15 år ganska lite.

Hehe, ja, men jävlar vad du skulle skratta dagen efter, right? 😕

Ja, antingen det eller gråta.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag skulle få lite ont i magen om jag vaknade bredvid en 90:a. Men sen är jag 20 också, då är 15 år ganska lite.

Hehe, ja, men jävlar vad du skulle skratta dagen efter, right? 😕

Ja, antingen det eller gråta.

Äsch. Jag ska vara helt ärlig så tror jag att ALLA vill vakna upp bredvid hon jag träffade igår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle få lite ont i magen om jag vaknade bredvid en 90:a. Men sen är jag 20 också, då är 15 år ganska lite.

Hehe, ja, men jävlar vad du skulle skratta dagen efter, right? 😕

Ja, antingen det eller gråta.

Äsch. Jag ska vara helt ärlig så tror jag att ALLA vill vakna upp bredvid hon jag träffade igår.

Haha, okej. Ordna med en bild 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag skulle få lite ont i magen om jag vaknade bredvid en 90:a. Men sen är jag 20 också, då är 15 år ganska lite.

Hehe, ja, men jävlar vad du skulle skratta dagen efter, right? 😕

Ja, antingen det eller gråta.

Äsch. Jag ska vara helt ärlig så tror jag att ALLA vill vakna upp bredvid hon jag träffade igår.

Haha, okej. Ordna med en bild 😕

Det kommer. Men det kan bli svårt att ordna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle få lite ont i magen om jag vaknade bredvid en 90:a. Men sen är jag 20 också, då är 15 år ganska lite.

Hehe, ja, men jävlar vad du skulle skratta dagen efter, right? 😉

Ja, antingen det eller gråta.

Äsch. Jag ska vara helt ärlig så tror jag att ALLA vill vakna upp bredvid hon jag träffade igår.

Haha, okej. Ordna med en bild 🙂

Det kommer. Men det kan bli svårt att ordna.

Ånä, hon är 15. Plocka fram en kamera och hon kommer bli alldeles till sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

MOrnel! Om vad ska vi säga...6 årär du 26 å hon 21...då är de väl inte alls så skumt att vakna bredvid en 90:a... Fast bara idén av att en människa är född i 90-talet är lite skrämmande 😉🙂

MARCUS: GO FOR IT MOTHERFUCKER!!!

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag skulle få lite ont i magen om jag vaknade bredvid en 90:a. Men sen är jag 20 också, då är 15 år ganska lite.

Hehe, ja, men jävlar vad du skulle skratta dagen efter, right? 😛

Ja, antingen det eller gråta.

Äsch. Jag ska vara helt ärlig så tror jag att ALLA vill vakna upp bredvid hon jag träffade igår.

Haha, okej. Ordna med en bild 🙂

Det kommer. Men det kan bli svårt att ordna.

Ånä, hon är 15. Plocka fram en kamera och hon kommer bli alldeles till sig.

😉🙂😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag håller på med fullständiga andragradsekvationer nu. Det är helt värdelös. Alltså, inte nu, som i just nu, utan i skolan 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Snart får jag en pizza levererad hem hit 😉 En kebab bearnaise, fy fan god bearnaise såsen är på Hällby Pizzeria, dra ballen i gruset!!

Mornel, fråga: Finns det många ställen i sthlm som kör hem? "Officiellt" liksom...

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart får jag en pizza levererad hem hit 😛 En kebab bearnaise, fy fan god bearnaise såsen är på Hällby Pizzeria, dra ballen i gruset!!

Mornel, fråga: Finns det många ställen i sthlm som kör hem? "Officiellt" liksom...

Jag ska hem till min bror å få en pizza av honom 😆

Självklart finns de godaste pizzorn i Grillen i Aneby eller i Via venetto i eksjö.... 😆

Där ska man äta "husets"/"special 2000" ( (i aneby)/(i eksjö)), alltså en kebabpizza med pommes på och den godaste kebabsåsen man kan få! MHM!!!

Ingen jävla bearnaisesås eller dillsås.. 😉

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
MOrnel! Om vad ska vi säga...6 årär du 26 å hon 21...då är de väl inte alls så skumt att vakna bredvid en 90:a... Fast bara idén av att en människa är född i 90-talet är lite skrämmande 😳😄

MARCUS: GO FOR IT MOTHERFUCKER!!!

Jag tycker att det är skrämmande att min flickvän är född på 80-talet.

Lite trist ibland också. Hon har ju svårt att relatera till allt det där jag älskar.

Vad jag menar är att jag vill diskutera viktiga saker som Hall & Oates, Warriors, Patrick "Postman" Ewing & lambada.

Link to comment
Dela på andra sajter

90:a? Hoppas det inte var min dotter 😉

Idag har jag testat en ny release av Teradata. "Skitkul" 😳

I morgon åker jag till Stockholm för en vecka igen. "Skitkul" 😄

På fredag kommer jag hem SKITKUL 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

90:a? Hoppas det inte var min dotter  😉 

Idag har jag testat en ny release av Teradata. "Skitkul"  😳

I morgon åker jag till Stockholm för en vecka igen. "Skitkul"  😄

På fredag kommer jag hem SKITKUL 🙂

skitkul 😄

Yepp! Fast idag har inte varit så kul. Hårddisken låter som en stenkross, och jag har haft ett helvete att säkerhetskopiera allt som behövs. (Fanskapet kunde inte skriva direkt på DVD från utforskaren 🙁 ). Lyckades installera Nero till slut så att jag kunde fixa kopior. Skall ringa supporten när jag kommer tillbaka från kungliga hufvudstaden så jag får lämna in skiten 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...