Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Satt och gick igenom lite små projekt som jag gort vidsidan av och hittade ett som heter Eskimoerebbel. En Affroamerikan som bor i Ludvika och rappar om eskimå-rebeller. Det värsta är att texten både är djup och cool.

Han har inget emot att jag kallar honnom Affroamerikan om någon undrar över ordvalet.

Haha, låter spännande och udda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt och gick igenom lite små projekt som jag gort vidsidan av och hittade ett som heter Eskimoerebbel. En Affroamerikan som bor i Ludvika och rappar om eskimå-rebeller. Det värsta är att texten både är djup och cool.

Han har inget emot att jag kallar honnom Affroamerikan om någon undrar över ordvalet.

Haha, låter spännande och udda.

Kanske kommer vara med i ett litet projekt som går under arbetsnamnet LA-Soundsystem.

Schysst.

Är inte afroamerikan ett lite konstigt namn på någon som bor i Europa, förresten? Borde inte din kompis snarare vara afroeuropé?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skumma är att han har stora problim att få jobb i Sverge bara för att han är svartamerikan. 😳

Man kan ju inte veta säkert om det är för att han är svart, amerikan, svart amerikan eller något helt annat som spelar in. Det är väldigt många som går arbetslösa i sverige nu. Men om det är så är det ju förstås jävligt illa. Svenska företag brukar ju annars vara ganska pigga på att anställa amerikaner, särskilt butikskedjor som H&M och liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast skillnaden är förstås att långt hår går att klippa av.

Etnisk diskriminering sux.

Men jag tänker inte klippa mig! 😛

Men könsdisrimineringen är ju nästan värre. Att vara av fel etniskhärkomst och fel kön skulle nog vara drygt nästan överallt. Patetiskt att mäniskan inte har kommit förbi detta än.

Absolut, men där går det framåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag försvann en stund där. Var tvungen att koncentrera mig på frukosten. Nu är jag tillbaka i sängen.

Mysigt! Men denna gång får du vara tjej. Jag hadde så svårt att sitta i en hel vecka förut. 😄😛

rotflmaowep

Link to comment
Dela på andra sajter

Imogen Heap - Hide and Seek

SÅÅÅÅ BRA ÅTERIGEN!!! 😛

Ja, den är fantastisk. Fast jag har spelat sönder den en aning. Det finns bara ett dåligt spår på den skivan, den är magisk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Imogen Heap - Hide and Seek

SÅÅÅÅ BRA ÅTERIGEN!!!  😛

alldrig hört talasom! 😄

Imogen Heap är sångerskan i Frou Frou som gjorde ledmotivet till filmen Garden State.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imogen Heap - Hide and Seek

SÅÅÅÅ BRA ÅTERIGEN!!!  😄

alldrig hört talasom! 🙂

Imogen Heap är sångerskan i Frou Frou som gjorde ledmotivet till filmen Garden State.

😆 Jaha! Jo men då vet jag! 😛😎😎

😛

Inte nog med att låtarna är fantastiska, produktionen är fanimig helt perfekt. Så snyggt. Du kan provlyssna på låtarna på iTunes Music Store.

Link to comment
Dela på andra sajter

Imogen Heap - Hide and Seek

SÅÅÅÅ BRA ÅTERIGEN!!!  😳

alldrig hört talasom! 😳

Imogen Heap är sångerskan i Frou Frou som gjorde ledmotivet till filmen Garden State.

😮 Jaha! Jo men då vet jag! 😕😱😱

🙂

Inte nog med att låtarna är fantastiska, produktionen är fanimig helt perfekt. Så snyggt. Du kan provlyssna på låtarna på iTunes Music Store.

OK! Har de storlek 41½? 😕

Det där skämtet nådde inte hela vägen fram 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Oj oj oj oj oj oj. Gårdagens planer sprack. Mina polare var fittor. Och jag är bakis. Vet ni vad det positiva är? Jag träffade världens snyggaste. Hojn var verkligen RIKTIGT JÄVLA snygg. Vet ni vad det negativa med just den tjejen? Hon är född 90. Precis som min syster. Fast det spelar inte så stor roll egentligen, för hon är sååå sjukt snygg 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall prova om det blir lättare att handla mat om jag inte sitter vid burken hela dagen. Vi höres OT-gudar!!!

Äsch, beställ mat från nån webshop. Ine kan du gå ifrån datorn!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Haha, vafan. 15 år gamla tjejer är förbjuden mark Marcus.

Varför? 😕😳 Hon var ju så snygg... Tänk på att ska man räkna i siffror (det där lät konstigt) så är hon ju bara 2 år yngre än mig 😕 Och sååååååååååååå snygg! //Marky Marcus

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...