Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Det blev en "enklare" Philips Widescreen 28", men den funkar iaf. Rätt snygg för att vara en sån.

Nu tänkte jag inte besöka Studio Forum på några år iaf. Så det blir nåt gjort!

Ajöken!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag.

haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag.

haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen

Aha, tenta på måndag. Då förstår jag om du stannar hemma. De är knepigt att plugga bakfull.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag.

haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen

Aha, tenta på måndag. Då förstår jag om du stannar hemma. De är knepigt att plugga bakfull.

precis 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Min kusin ifrån Dalarna lärde mig nyss lite nytt slang. Brun = underbart snygg tjej

EDIT: T FÖR FAN!

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, nu var det helg 😕

Äh, ska ju jobba på söndag 🙁

Skit i det, nu är det fredag i varje fall, vem fan vet om man lever på söndag 😉

edit: Nu stavar jag (inte) igen 😳

Redigerat av Per_a_55
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Fan vad jag ska hinka Jäger ikväll 😉

...och äta bacontoast 😕 seriöst, det är fan det godaste som finns 🙁😳

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

FEEL MY MANDARINE!

Grahn: Du är hjärtligt välkommen! 😉 Fatta vad cool och dricka med den mytomspunna Grahn 😳

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...