musik (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hej! Det blev en "enklare" Philips Widescreen 28", men den funkar iaf. Rätt snygg för att vara en sån. Nu tänkte jag inte besöka Studio Forum på några år iaf. Så det blir nåt gjort! Ajöken! 🙂 :musik
mornel Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 matematik är tydligen logiskt 🙂 Jo, och Apple hävdar att Logic är logiskt. Jag måste vara usel på logik.
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 matematik är tydligen logiskt 🙂 Jo, och Apple hävdar att Logic är logiskt. Jag måste vara usel på logik. 😠
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hej! Det blev en "enklare" Philips Widescreen 28", men den funkar iaf. Rätt snygg för att vara en sån. Nu tänkte jag inte besöka Studio Forum på några år iaf. Så det blir nåt gjort! Ajöken! 😠 :musik skit i det då! 🙂
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hej! Det blev en "enklare" Philips Widescreen 28", men den funkar iaf. Rätt snygg för att vara en sån. Nu tänkte jag inte besöka Studio Forum på några år iaf. Så det blir nåt gjort! Ajöken! 🙁 :musik skit i det då! 🙂 😠 😄
mornel Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Jag ska iväg och repa med Flight om en liten stund, dra några öl i replokalen och sen blir det fezt. Helg! Yehoo!
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) Jag ska iväg och repa med Flight om en liten stund, dra några öl i replokalen och sen blir det fezt. Helg! Yehoo! Om ingen verkligen tvingar ut mig så ska jag sitta å plugga i helgen 🙂 Redigerat 21 oktober 2005 av Pazo
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 fel tråd 😉😉 😳 ...aha. Det ska postas i sytråds tråden? 🙂 😳
mornel Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag.
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag. haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen
mornel Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag. haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen Aha, tenta på måndag. Då förstår jag om du stannar hemma. De är knepigt att plugga bakfull.
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag. haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen Aha, tenta på måndag. Då förstår jag om du stannar hemma. De är knepigt att plugga bakfull. precis 😉
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hahaha nu ska jag äta mat hahaha jaaa HAHAHAhahaha... Ja 🙂 Jag har redan ätit två gånger så...
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Hahaha nu ska jag äta mat hahaha jaaa HAHAHAhahaha... Ja 🙂 Jag har redan ätit två gånger så... Igår eller? 😳😉 ne idag 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) Min kusin ifrån Dalarna lärde mig nyss lite nytt slang. Brun = underbart snygg tjej EDIT: T FÖR FAN! Redigerat 21 oktober 2005 av MarcusRombo
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Min kusin ifrån Dalarna lärde mig nyss lite nytt slang. Brun = underbart snygg tjej EDIT: T FÖR FAN! Dyng = Snygg brud
Per_a_55 Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) Jaha, nu var det helg 😕 Äh, ska ju jobba på söndag 🙁 Skit i det, nu är det fredag i varje fall, vem fan vet om man lever på söndag 😉 edit: Nu stavar jag (inte) igen 😳 Redigerat 21 oktober 2005 av Per_a_55
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Fan vad jag ska hinka Jäger ikväll 😉 ...och äta bacontoast 😕 seriöst, det är fan det godaste som finns 🙁😳
Pazo Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 Fan vad jag ska hinka Jäger ikväll 😉 ...och äta bacontoast 😕 seriöst, det är fan det godaste som finns 🙁😳 Å Jag som ska sitta inne i helgen å plugga 🙁 Själv sparar jag jägern, tequilan och dooleysen till på måndag 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 (redigerat) FEEL MY MANDARINE! Grahn: Du är hjärtligt välkommen! 😉 Fatta vad cool och dricka med den mytomspunna Grahn 😳 Redigerat 21 oktober 2005 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 😎 Godmorrgon! 😉 Tror ni jag försov mig idag? 😳 Japp 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 :::::::::::::::::::::::::::::::::!
Recommended Posts