Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Det blev en "enklare" Philips Widescreen 28", men den funkar iaf. Rätt snygg för att vara en sån.

Nu tänkte jag inte besöka Studio Forum på några år iaf. Så det blir nåt gjort!

Ajöken!

🙂

:musik

Postat
matematik är tydligen logiskt 🙂

Jo, och Apple hävdar att Logic är logiskt. Jag måste vara usel på logik.

Postat
Hej!

Det blev en "enklare" Philips Widescreen 28", men den funkar iaf. Rätt snygg för att vara en sån.

Ajöken!

😠

skit i det då! 🙂

Postat
Hej!

Ajöken!

🙁

skit i det då! 🙂

😠

😄

Postat

Jag ska iväg och repa med Flight om en liten stund, dra några öl i replokalen och sen blir det fezt. Helg! Yehoo!

Postat (redigerat)
Jag ska iväg och repa med Flight om en liten stund, dra några öl i replokalen och sen blir det fezt. Helg! Yehoo!

Om ingen verkligen tvingar ut mig så ska jag sitta å plugga i helgen 🙂

Redigerat av Pazo
Postat

Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag.

Postat
Du tar för seriöst på dina studier, Pazo 🙂 Ut och träffa dina vänner (och en massa snygga flickor, jag vet nog att det vimlar av såna i Uppsala)! Plugga kan du göra på söndag.

haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen

Postat

haha...jag är inte den som är den! Jag vill bara klara tentan nu på måndag...Idag ska jag försöka göra det mesta av sissta kapitlet, sen måste jag gå igenom hela boken igen nu under helgen

Aha, tenta på måndag. Då förstår jag om du stannar hemma. De är knepigt att plugga bakfull.

Postat

Aha, tenta på måndag. Då förstår jag om du stannar hemma. De är knepigt att plugga bakfull.

precis 😉

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Min kusin ifrån Dalarna lärde mig nyss lite nytt slang. Brun = underbart snygg tjej

EDIT: T FÖR FAN!

Redigerat av MarcusRombo
Postat
🙂

Jag är hungrig.

Ät 😳😉

Postat (redigerat)

Jaha, nu var det helg 😕

Äh, ska ju jobba på söndag 🙁

Skit i det, nu är det fredag i varje fall, vem fan vet om man lever på söndag 😉

edit: Nu stavar jag (inte) igen 😳

Redigerat av Per_a_55
Postat
😕 BACONTOAST
Postat

Fan vad jag ska hinka Jäger ikväll 😉

...och äta bacontoast 😕 seriöst, det är fan det godaste som finns 🙁😳

Postat
Fan vad jag ska hinka Jäger ikväll 😉

...och äta bacontoast 😕 seriöst, det är fan det godaste som finns 🙁😳

Å Jag som ska sitta inne i helgen å plugga 🙁

Själv sparar jag jägern, tequilan och dooleysen till på måndag 😎

Postat (redigerat)

FEEL MY MANDARINE!

Grahn: Du är hjärtligt välkommen! 😉 Fatta vad cool och dricka med den mytomspunna Grahn 😳

Redigerat av MarcusRombo
Postat
😎 Godmorrgon! 😉

Tror ni jag försov mig idag? 😳

Japp 🙂

Postat

:::::::::::::::::::::::::::::::::!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.