Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

We are the world....

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

... We are the ones who saves a better pay, so let’s start saving! There’s a voice we’re saving.

We’re saving our own voice! It’s true we’ll save a better pay?, just you and Hans...

Edit, ändrade lite som var fel!

Redigerat av Hans
Postat

Ska vi leka Grahn?

Postat (redigerat)

... (Cindy Lauper) Well, well, well, well let´s realize that a save can only pay, (Kim Carnes) when we stand together as me (na da ta da dida - Cindy Lauper)

Edit Ändrade ifrån det felaktiga ta ta da ta dida till det korrekta na da ta da dida

Redigerat av Hans
Postat
BLÄÄÄUUUH!!!

MAÄÄÄUUUH!!!

😕

BLUUUUÄÄÄH

MUÄÄÄAAAH

😉

Postat
BLÄÄÄUUUH!!!

MAÄÄÄUUUH!!!

:rolleyes:

BLUUUUÄÄÄH

MUÄÄÄAAAH

😎

julli-hallo.gif

Jag vet vad gubben skriker... 😎

vadå? 😛

Kämpa nu'rå gubbar... snart sida 1000!!!

😄

Nä... egentligen skriker han... "Pazo är snyggast i hela världen" 😉

Postat
BLÄÄÄUUUH!!!

MAÄÄÄUUUH!!!

:rolleyes:

BLUUUUÄÄÄH

MUÄÄÄAAAH

😎

julli-hallo.gif

Jag vet vad gubben skriker... 😎

vadå? 😛

Kämpa nu'rå gubbar... snart sida 1000!!!

😄

Nä... egentligen skriker han... "Pazo är snyggast i hela världen" 😉

julli-lun.gif

Postat
... We are the ones who saves a better pay, so let’s start saving! There’s a voice we’re saving.

We’re saving our own voice! It’s true we’ll save a better pay?, just you and Hans...

Edit, ändrade lite som var fel!

... Send them your pay, so they’ll know that someone saves. And their wifes will be longer and free...
... (Cindy Lauper) Well, well, well, well let´s realize that a save can only pay, (Kim Carnes) when we stand together as me (na da ta da dida - Cindy Lauper)

Edit Ändrade ifrån det felaktiga ta ta da ta dida till det korrekta na da ta da dida

Haha, fan va skön du är Hans. :rolleyes:

Postat

Hej!

Tackar tackar :rolleyes:!

Den här då: and things to be found to be found, I'm sure that we all will miss her so (tada tada taoo) it's the final...

Postat
Hej!

Tackar tackar 🙂!

Den här då: and things to be found to be found, I'm sure that we all will miss her so (tada tada taoo) it's the final...

...countdown (tadadaaada tada datadaaaa tada daaada) the final countdown...

Postat

Hej!

Fn, kommer inte ihåg alls, är det måhända? Dudelidududelidududeliduliiiiduletulepuuuiiiäääh? Eller var det kanske...

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Vem tar sig an gitarrsolot?

JAG! jag är kung på gitarr.

Btw, jag kom hem först nu 🙂

Postat

Hej!

Europe suger slak hästballe

Europe är faktiskt ingen person, så i sånt fall får du skriva att Rockgruppen Europe´s medlemmar suger tillsammans

på en hästs balle som för tillfället befinner sig ut i slakt tillstånd, men att lite beroende på så kan detta förändra sig!

Postat
Hej!

Europe är faktiskt ingen person, så i sånt fall får du skriva att Rockgruppen Europe´s medlemmar suger tillsammans

på en hästs balle som för tillfället befinner sig ut i slakt tillstånd, men att lite beroende på så kan detta förändra sig!

🙂😄😆

Postat
Hej!

Men enligt min mening betyder det inte som att jag syftar på en person. Att jag bara skriver europe är för att alla här antagligen redan vet att det är en rockgrupp så den delen behöver inte vidare förklaring. Och då betyder meningen att var och en i bandet suger en hästs balle som råkar befinna sig i slakt tillstånd.

En mycket äklig handling som jag själv aldrig skulle tänka mig att utföra...

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.